• Jeanette438

Princess från guldfynd

Jag har fastnat för en av ringarna i Princess kollektionen från guldfynd, funderar på att ha den som vigselring. Jag vill gärna se era Princess ringar och gärna i kombination med förlovning-vigselring. Är ni nöjda? Jag har förlovningsring i vanligt guld men denna ring som jag funderar på som vigselring är i vitguld, tycker det är en väldigt fin kombination.

• Svar på tråden Princess från guldfynd
  • filibustern
    Jeanette438 skrev 2013-11-14 09:37:37 följande:
    Jag har fastnat för en av ringarna i Princess kollektionen från guldfynd, funderar på att ha den som vigselring. Jag vill gärna se era Princess ringar och gärna i kombination med förlovning-vigselring. Är ni nöjda? Jag har förlovningsring i vanligt guld men denna ring som jag funderar på som vigselring är i vitguld, tycker det är en väldigt fin kombination.
    kollade också in dom faktiskt! gillade de smalaste versionerna :P har tyvärr ingen bild då gubbens mobilkamera suger :P haha. dock kommer jag nog inte välja någon av dom, trots att dom var fina, då jag hittade en annan jag tyckte passade bättre :) 
  • mamp

Jag var inne på en av princessringarna men har ändrat mig och kommer designa en egen ring istället. Här är i alla fall bilden jag tog när jag provade den hos Guldfynd (obs ringen är minst en storlek för stor för mig och sitter därför lite konstigt):

• Betty84

Jag har en Princessring i kombination med en förlovningsring fr Schallins :)
    Är på jobbet nu, men kan ladda upp en bild när jag kommit hem ikväll.
    Köpte ringen för en vecka sen :) 

• Jeanette438

Här är min princessring, kommer om 2 veckor, kommer bli så fin med min släta ring från schalins i rödguld :)
  • Betty84

Ojdå! :)
    Skulle visst lägga upp bilden här, men glömde av det totalt :)
    Här är min Princess vigselring ihop med Schalins förlovningsring :)
    Den du valde är så fin! Det var min förstahandsval men m2b skulle vara med och bestämma och tyckte den var för smal och skulle inte passa med förlovningsringen.

Svar på tråden Princess från guldfynd