• apatroll

Hannita???

Är du från växjö? Trevligt det är jag med.
    Hur gammal är du? Vilken högstadieskola gick du på? Jag gick på Fagrabäck.
    Vet att jag läste något annat inlägg av en från V-ö som jag faktiskt visste vem det var undrar bara om det var du har nämligen glömt signaturen på denna person.

• Svar på tråden Hannita???
  • apatroll

Såg att du oxå var 76.a är det möjligen så att du simmar?/har simmat?

• Hannita

apatroll...
    sag inte din trad forrans idag!! forlat!

det ar mycket mojligt!!
    Simamde i Vaxjo SS.
    Gick ocksa pa fargaback- vem ar du da??
    Ha en bra helg!!
    Kram Hanna

• apatroll

Jag gick i f klassen och spelade fotboll i växjö FF ett tag. Det gjorde du med va? kan tyvärr inte skriva ut namn ännu eftersom våra planer inte är kända än. Vi velar om vilket datum det ska ske även när var och hur. Det ända vi har bestämt är att det ska ske.

• Hannita

Kommer inte ihag ens vad min klass kallades? a-b? Du kanske vet heheh!!
    hade jag skol-katalogen har skulel jag letat upp dig men jag ar i USA, sa det blir svart...

Jag spelade ocksa i Vaxjo FF ett tag, och jag vet nog iten vem du ar, men jag seplade itne sa lange. Fast jg har ett minne av det nar vi spelade Kosta och vann med 13-0!!heheh.

Lycka till med planerna, och skriv och beratta vem du ar nar du kan!
    hejhej!

• apatroll

Jo matchen mot Kosta kommer jag med i håg. Om jag inte missminner mig gick du i A (Högstorps klassen)?
    Jag kan verkligen behöva det lycka till:et just nu känns det snurrigt värre här.
    Ha det gott!

• Hannita

hej-
    jag gick gick pa Hogstorp, men serdan sa blev INgelstad och Hogstorp tre klasser, jag gick i mixklassen, den hette kanske B? vad vet jag. Har fortrangt det ur minnet!
    Sa du kommer ihag matchen fran Kosta! hahahha, stackars Kosta.

Jag kanner att ju mer man forsoker planera desto mer fragor tillkommer, och mer panik!!
    Varst ar ju helt klart gastlistan och bordsplaceringen..usch.

Blir det Telleborg slott for dig eller?

• apatroll

Vi räknar på budget och vi kollar olika ideer kanske slottet kanske någon annan stanns vill ha ett stort lite lyxigare bröllop men är inte så sugna på att lägga 70-80 000 på det. Det finns faktiskt andra saker vi önskar oss mycket.
    Jag vill vara på ett mysigt lite annurlunda ställe inte alls sugen på en vanlig trist bygdegård. vi har nog bestämt att det blir Tävelsås kyrka (om vi inte hittar någon mysigare).
    Sen är det festen som är frågan.....
    Har du några bra ideer?

• Hannita

jag har inag bra ideer, vi skall vara pa Osaby, som var det enda stallet som tog upp till 100 pers. SLottet har vi itne rad med. raknade att bara maten skulle ga pa 40.000 kronor! eftersom man maste kopa deras mat. en tillkomemr ju dryck..usch ja.

Vi tankte ha brollopet i Domkyrkan, blir sa jakla stort bara!!! Det komemr ju iten bli som nar Edberg gifte sig direkt!! hehehe

Vet ingen annan kyrka, jag planerar ju allt fran USA, sa det ar inte sa latt.

Nar hade ni tankt er?

• Hannita

vet du nagon som har gift sig i Domkyrkan foresten??

Vi ar ocksa pa ganska stram budget.men det tickar ivag..Har inte kopt klanning annu, har du? (eller du kasnke inte har nat datum annu)

• apatroll

Jag har tittat på klänning i alla fall står i val och kval även där om jag ska köpa på ebay eller hyra på singoalla.

Jag vet tyvär ingen som har gift sig i domkyrkan så jag kan inte hjälpa dig där.

Vi har som tur inte satt något datum än då har jag möjlighet att vela hur mycket jag vill. vi hade satt 4 juni 05 från början sen blev det valborg 05 nu håller vi det öppet.Vi vet inte riktigt hur vi vill ha det om vi bara ska ha mat och sedan åka i väg eller om vi ska ha fest och inte åka i väg.

• Hannita

Vi har fest och tar sedan en billig resa till Grekland, bara for att koppla av lite efter allt .
    Om ni vill ha nat lite annorlunda- varfor itne ishotellet? inte direkt i trakterna runt Vaxjo- men garanterat annorlunda! Hade jag vuxit upp norrut sa hade jag hadt det dar- vore skitkul tror jag!

Kronobergs fastning har tydligen brollop, men det ar ju inget tak dar (party-talt) sa det kan ju bli lite lerigt och det regnar.

Anganede klanning, ja vet ju itne vad det kostar att hyra, men jag kan tien hyra efterosm jag kommer hem en vecak innan, men det ar dyrt med klanning! i alla fall i USA. Sa om du kor budget, sa kanske det lonasr sig att hyra. Men som sagt, du har ett tag kvar!!

Ha de'
    Kram!

• Hannita

Hej-sag ditt inlagg till Mysen. Och pa Osaby sa kan man ta in sin egen mat och dryck, det vet jag i alla fall. Kostar 4500:0- att hyra tror jag.
    Pappa har hyt nat ekipage (stavning?) som hade en vagn som kunde tackas over, om det regnar, tydligen de enda i stan. Men kommer iten ihag vad de heter, Mysen vet nog (om hon nu anvande samma).
    Lycka till!

• apatroll

Kan du inte försöka ta reda på var han hade hyrt hästen? snälllllla

• Bröllopstokiig

har emailat pappa.

• Hannita

apatroll-
    Har kommer numret till hast folket:
    Jerry Frei Tel: 0470- 915 12
    Hoppas du far tag pa dem!

• apatroll

Tack jag ska lägga det i min mapp med allt annat jag har hittat.

Svar på tråden Hannita???