Hej..skickar samma svar till dig som jag gjorde i en tråd med samma fråga...
Jag är supernöjd :) Köpt min brudklänning + kvällsklänning och två tärnklänningar för drygt ett år sedan. Köpt ytterligare två tärnkläningar för bara en månad sen.
Sammanlagt 6 olika leveranser och alla klockrena. Bra kvalité och passform samt stämmer överens med bilderna. De höll sin utlovade leveranstid i samtliga fall. De redovisar kostnaden för klänningen öppet utanpå paketet så räkna med tull och momsavgift..
Det finns en hel del rabattkoder ute på nätet för LIB på 10-30 usd, då sparar du i alla fall in frakten på så vis.
De har mycket stor bredd på standardstorlekar men tar även specialbeställningar på dina exakta mått, tillägg ca 200 kr.
Prismässigt så är de nog några hundralappar dyrare för varje klänning om du jämför med några av de andra, men det kan det vara värt.
Innan jag köpte min brudklänning så hängde jag en hel del här och lusläste trådar om beställningar av kinaklänningar. Det var därifrån som jag bildade en uppfattning om var jag skulle köpa min klänning. Det har säkert tillkommit nya ställen efter det som är ok.
Lycka till!