Gifta sig i Phuket
Hej!
Är det någon som har erfaenhet av att gifta sig eller planerar på att gifta sig i Thailand? Jag håller på att leta runt på information och har mailat ut till olika bröllopsplanerare, men tar gärna tacksamt emot tips!
Hej!
Är det någon som har erfaenhet av att gifta sig eller planerar på att gifta sig i Thailand? Jag håller på att leta runt på information och har mailat ut till olika bröllopsplanerare, men tar gärna tacksamt emot tips!
Ja, jag och min man gifta oss den 21 december där, vi är nyss hemkommna :) Det var otroligt romantiskt och mysigt, vi fick en fantastisk dag.
Jag anlitade phuket weddings and events och de är otroligt proffisionella och duktiga.
Jag och min man gifte oss 28/12 och kom hem i lördags. Vi anlitade La moet weddings. Fantastiskt duktiga som verkligen tillsammans med Maria Eksmyr på svenskakyrkan i Phuket gav oss en romantisk och härlig kväll.
Hej!
Jag och min blivande man ska gifta oss där i början av aprill och vi har anlitat phuket weddings and events.
Pingel den 21/12 såg vi ett bröllopspar fotograferas nere vid stranden på Kata beach.
VAr det ni kanske?? :)