• KimOchKjell

cambridge våren -14

Hej Tjejer!

Jag måste bara flika in här. Ni är säkert jättevackra som ni är nu, men vill ni gå ner i vikt så tror inte jag att pulver är eran lösning. Dessa pulver ni pratar om försätter kroppen i svält-läge dvs att allt ni äter emellan och efter kommer kroppen se till att förvara bäst den kan.

Jag käkar själv pulver till frukost nån gång då och då för att få ner nått på morgonen överhuvudtaget.

Men det finns jättegoda och bra proteinpulver med låg kolhydratshalt ni kan ersätta vissa måltider med. Tro mig när jag säger att ni kommer må tusen gånger bättre om ni bara skippar kolhydraterna och inte äter fet mat och bara byter ut vissa mål med pulver. Det finns massvis med god mat som har lika få kalorier som en diet på pulver, men som kommer få er att må bättre.

Motion är A och O i en önskan om viktnedgång. Sålänge ni förbränner mer än ni stoppar i er kommer kilona rasa.

Jag hjälper er gärna i denna tråden med kostråd och enkel motion om ni vill!

Och jag vill absolut inte reta upp någon här genom att rata eran diet, utan jag vill snarare hjälpa er för jag har alltid varit lite besatt av kost och träning och har själv varit överviktig, så jag vet hur jobbigt det är att inte trivas i sitt eget skinn.

Svar på tråden cambridge våren -14