Bröllop Gotland 2014
Hej,
Vi ska gifta oss på gotland i sommar och letar efter en bra makeup artist samt frisör om någon har tips?
Har ni tips på annat matnyttigt får ni mer än gärna dela med er!
Hej,
Vi ska gifta oss på gotland i sommar och letar efter en bra makeup artist samt frisör om någon har tips?
Har ni tips på annat matnyttigt får ni mer än gärna dela med er!
Åh vad roligt! Var gifter ni er och var ska ni ha festen? :)
Jag har alltid varit väldigt förtjust i Tina som har Stil. Hon gjorde hår och smink på mig till min studentbal för några år sedan och jag var väldigt nöjd!
www.stilvisby.com/
Har hört att det finns en tårtverkstad på Gotland om ni inte redan beställt bröllopstårta!
www.tartverkstad.se
Åh tack för era tips! Vi gifter oss i Visby domkyrka och har festen på krusmyntagården :) Hört mycket gott om Tina från olika håll, så ska nog kontakta henne. Och tårtverkstaden hade jag inte hört talas om, så det ska jag också kolla upp! Tack igen :)
Hej! Kolla här sthlmroma.squarespace.com/
Jag ska också gifta mig på Gotland i sommar. Vilket datum har ni? Jag mottar gärna alla tips som finns om tårtor, smink, fotograf, dj och blommor!
Nike, har skickat ett meddelande till dig.
Hands down bästa floristen www.fridafleur.se och bästa fotografen www.saranorrehed.com - iallafall mina val! ICA gör faktiskt goda bröllopstårtor också!
Tack för tips! Frida kommer göra brudbuketten så kul att så Många rekommenderar henne :) Vi gifter oss den 14 juni. När gifter ni er nike? :)
Vi gifter oss 7 juni. En kompis fick sin bukett från Frida i somras och var väldigt nöjd, men jag har redan beställt min från irisdals. Hur ska du göra med smink mbjornsdotter?
Hej,
Vi gifter oss I visby, helge ands ruin sen krusmyntagården.
Jag tar också gärna emot tips,
Är det ngn som har tips på transport till festlokal, dvs hyra veteranbil el liknande?
/Sara