Ringproblem... Vad passar??
Ringproblem....
Har börjat titta lite...Tycker det är så fint med dessa lite högre/tjockar ringar men dem sitter ju så konstigt på fingret... Vilken typ passa bäst??
Ringproblem....
Har börjat titta lite...Tycker det är så fint med dessa lite högre/tjockar ringar men dem sitter ju så konstigt på fingret... Vilken typ passa bäst??
hej!
Anledningen till att det ser ut som att de sitter konstigt är att de iaf på bild ser förstora ut. Skulle du få en ring i din storlek så kommer de sitta mycket bättre på fingret. Annars tycker jag att den högra högst upp bäst ut.
Tror bara att det var den längst upp till vänster som var för stor men även den under tycker jag ser lite "fel" ut på mitt finger trots rätt storlek.... Men dem är ju så fina dessa ringar :-/ Men om det får nog bli en lite mindre hög ring... Ringen längst ner till höger är dessutom en ring efter min farmor och jag tror jag gillar den men vet inte....vill jag inte ha vitt guld istället...
Varför ska detta vara så svårt....
för att det är en ring du kommer bära väldigt länge så du får inte tröttna på den ;)
ringen längst ned till höger är också jättefin men i slutändan är det bara du som kan bestämma vad som känns bäst :) önskar dig lycka till!