• idamariag

Hjälp! Tips på bröllopslokal i Malmö

Hej!

Jag behöver alla tips jag kan få på bra lokaler att ha både vigsel och fest efteråt i, helst i centrala Malmö. Vi trodde att vi hade hittat helt rätt med Margaretapaviljongen, men det visade sig att man måste köpa all alkohol från dem och det vill vi ha med oss själva (har inte någon enorm budget).

Våra krav:
    - Lokalen ska kunna rymma 80-100 personer.
    - Allt i form av bord, stolar, dukar, glas, bestick etc etc ska ingå.
    - Man ska kunna hyra in personal som ordnar med dukning och servering.
    - Toppen är om det finns en anslutande lokal där vi kan ha själva vigseln, alternativt om det finns en fin plats utomhus (vi ska ha ett sommarbröllop).

För oss spelar det ingen roll om vi caterar mat från samma ställe eller om vi tar någon annanstans ifrån. Likaså kan vi ordna med alla dekorationer själva.

Snälla säg att ni har några tips att komma med! Tack på förhand!

• Svar på tråden Hjälp! Tips på bröllopslokal i Malmö
  • Sajja88

Www.Rest-fosie-bostalle.se Där har dom rätt bra priser o det ingår mkt i det.. Sprit får man ta med själv då de inte har rättigheter. Dom lagar maten, serverar den, diskar, städar, mm... Finns även en musikanläggning om jag förstått dom rätt.. Ska själv dit o kolla hur det ser ut där. Tror dom tar ca 90 pers.

• SaRoVi

Vi har bokat husie if. Det enda man ska fixa själva är tårta,musik och alkohol. Vi betalar 24000 för 64 pers (375:-/kuvert) Kolla där! :)

• idamariag
    Sajja88 skrev 2014-02-25 12:56:49 följande:
    Www.Rest-fosie-bostalle.se Där har dom rätt bra priser o det ingår mkt i det.. Sprit får man ta med själv då de inte har rättigheter. Dom lagar maten, serverar den, diskar, städar, mm... Finns även en musikanläggning om jag förstått dom rätt.. Ska själv dit o kolla hur det ser ut där. Tror dom tar ca 90 pers.
    Har du varit där och tittat nu? Hur var det?
  • idamariag
    SaRoVi skrev 2014-02-25 19:57:06 följande:
    Vi har bokat husie if. Det enda man ska fixa själva är tårta,musik och alkohol. Vi betalar 24000 för 64 pers (375:-/kuvert) Kolla där! :)
    Jag hittar knappt någon info om lokalen på hemsidan. Kan man se bilder någonstans?
Svar på tråden Hjälp! Tips på bröllopslokal i Malmö