• marolo

Hjälp mig att hitta en klänning liknande bilden i tråden

Med 3 veckor kvar till bröllop kan man säga att jag inte har så mycket tid haha, Jag har köpt tre klänningar innan och nu känns ingen rätt. Därför har jag fått 4000 ur budgeten att köpa en ny klänning, jag hittade denna skönhet för 6000 (inkl rabbat) så det blev inte riktigt ett alternativ, Så därför undrar jag om någon har tips på en likande klänning för ca 4000, eller har tips på märke som säljer liknande eller andra fina klänningar. Det är det romantiska jag är ute efter helst med en skurning liknande denna. Blocket är tyvärr inget alternativ eftersom jag är väldigt liten och endå måste fixa måtten hos en sömmerska. Jag vet såklart att utbudet varierar stort ifrån butik till butik men lite tips kan vara bra att ha då jakten är ganska tidsbegränsad så att sägaFlört

• Svar på tråden Hjälp mig att hitta en klänning liknande bilden i tråden
  • marolo

jag vet faktiskt inte ens vad det är för märke på denna någon som vet? Glad

• FruW

Inte direkt svar på din fråga, men varför kan du inte ha någon av de andra klänningarna du köpt? Jag har sett bilder på åtminstone en eller två av dem i andra trådar och de var ju superfina! Det är inte bröllopsnerverna som spökar? Hoppas det fixar sig! 

• marolo
    FruW skrev 2014-01-19 21:14:02 följande:
    Inte direkt svar på din fråga, men varför kan du inte ha någon av de andra klänningarna du köpt? Jag har sett bilder på åtminstone en eller två av dem i andra trådar och de var ju superfina! Det är inte bröllopsnerverna som spökar? Hoppas det fixar sig! 
    Ja de är verkligen jättefina! men det känns helt enkelt inte som att det är rätt...Men jag vet inte man kanske aldrig får den där "det här är min klänning". Just nu känns det som om jag kommer ångra senare sen att jag inte valde en klänning som är mer "bröllopig" och det är nog det jag letar efter. Eftersom mitt förstaval i klänning mer är en vit coctailklänning än en "riktig" bröllopsklänning, Fast jag kan ju aldrig bestämma mig så just nu kollar jag alla vägar iaf Glad Och antagligen kommer jag absolut inte bry mig om 10 år vad jag hade på mig för klänning huvudsaken är att jag blev gift, men nu tror jag att jag kommer bry mig Flört 
Svar på tråden Hjälp mig att hitta en klänning liknande bilden i tråden