• MochM2014

Vigselring i Roséguld?

Hej! 
    Jag är helt ny här på bröllopstorget och hittar ingen tråd om detta ämne.
    Jag är en sån tjej som inte vill va som alla andra och har nu blivit frälst i roséguld.
    Det är rätt nytt på vigselrings marknaden, iaf vad jag har fått märka när jag letar.

Vi bor på liten ort och har inte möjlghet att åka runt och titta på ringar var och varannan dag.
    Vart hittar jag snygga rose´guldringar? Skall byta ut förlovningsringen och köpa allt nytt. Är det konstigt? Vanligt?

Tar emot alla tips på hur vi skall göra. Inget är förberett och vi gifter oss v 30 2014.

Kommer ha en liten överraskningsvigsel på släktkalaset i sommar.
    Nån som gjort nåt liknande? 

• Svar på tråden Vigselring i Roséguld?
  • Blivande frugann

Hejsan!
    Jag har en roséguldring. Den hittade vi i en vanlig guldsmedsbutik. Samma ringar som finns som röd och vitguld finns oftast även som roséguld.
    (Har en förlovningsring i vitguld, frieriring i roséguld (ja min blivande man ville ha en ring att ge mig då han friade och vigselringen kommer att vara likadan. )

Om du och din blivande man vill byta ringen, så är det inget konstigt med det. Det bestämmer ju ni hur ni vill ha det.

Nä det blir ingen överrraskningsfest för oss, men väldigt roligt! Måste vara jobbigt att hålla tyst om det för omgivningen?  

Svar på tråden Vigselring i Roséguld?