Vart har ni hittat bröllopsinbjudningar?
Vart har ni hittat bröllopsinbjudningar online? Vill gärna ha färdiga :)
Vart har ni hittat bröllopsinbjudningar online? Vill gärna ha färdiga :)
www.romance.se/br%C3%B6llopskort
Beställde mina från lightinthebox.se dock blev det dyr frakt och en tullavgift på det
hur var de på light in the box? fina?
Jättefina
Calligraphen.se. Dem har hög kvalitet, stort utval och otroligt hjälpsamma (tror jag beställt 20 olika prover som dem skickat till oss).
Även jag har beställt prover från Calligraphen.se, det är ju en jättebra grej! Så man får en uppfattning hur dom är i handen, och inte bara på skärmen.
Vi beställde från Optimalprint.se Vi blev jätte nöjda!
Kan tillägga att vi har beställt både tackkort och julkort från Optimal Print och blivit jättenöjda.
Va bra att man får lite tips. :)
Jag letade på massor av sidor men hittade till slut på Calligraphen då jag ville ha kort som öppnas åt båda sidorna och med sidenband runt.
www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1112275
Beställde här igår www.romance.se
Jag beställde dock tomma kort (utan text). Vi tyckte att det blev för dyrt och sen har vi (jag) en del pyssel på G.
Vi beställde på kortdesign.se , har erfarenhet av dom sen innan och tycker dom är bra, fina kort med bra priser :)
Vi beställde våra från VistaPrint, hittade ett där som passade väldigt bra till vår stil och vårt färgtema.
Vi beställde från www.theamericanwedding.com
Stort utbud med otroligt fina inbjudningar. Tog mig ett tag att välja.
Vi beställde våra från optimalprint och då ingick kuvert. Det var även snabb frakt.
Jag är riktigt nöjd!
www.etsy.com/shop/AlexandriaLindo
Hon gjorde utifrån vår egen design
Vi beställde våra inbjudningskort från exklusivia.se . Lite lätt pärlemorskimmer i ivory med laserskuret spetsmönster. Jättefina och vi är väldigt nöjda. Tror korten kallades BH3215. Snabb leverans, inget att klaga på alls!
Är det någon som har testat att beställa från Lovely Day Design (www.lovelydaydesign.com). Det ser fint ut. Är det någon som har erfarenhet från dem? Går det snabbt att få sina kort?
Hej
På www.bjud-in.se finns färdiga tryckta kort, som är gjorda av bröllopsdesigners.
Med vänlig hälsning Annelie