SOLDUSCH, färgar på klänning???
Hej! Det kanske redan finns en tråd som denna men hittar inte så skriver en egen. Jag tillhör den sorten som inte alls blir brun i solen, är väldigt ljus i hyn och det tar en heeel sommar (med otroligt bra soltid och många lediga stunder på altanen) innan jag ens kan påstå att jag fått färg. Jag har alltid hög solskyddsfaktor och bränner mig väldigt lätt.. Nåja, nu till saken!! Jag vill ju hemskt gärna ha liite färg iaf till bröllopet och funderar på soldusch. Har gjort en förut men det var så många år sedan så jag minns inte hur den satt osv. Tänkte så att jag inte behöver uppleva en katastrof med brungula fläckar på klänningen... HAR NÅGON HÄR ERFARENHET?? Dela gärna med er isåfall!!! Gifter mig 21:a juni och då har ju sommaren knappt börjat liksom. Tänkte att det kan vara smart att göra en "dusch" en vecka innan ca och sedan tvätta av det värsta och göra en till dusch typ 2-3 dagar innan så man hinner tvätta av det översta igen. Då kanske det sjunker in och sitter bättre? Känner mig helt lost, please hjälp mig! Eller ge mig tips på lösningar.
/N