SarahGustav skrev 2014-03-22 16:15:52 följande:
Ja men de är ju de :D
Vi köpte klänningen från Zalando, denna mer exakt ;)
www.zalando.se/fever-london-ivy-cocktailklaenning-ljusrosa-fe821c02p-j11.html
Den va suuuperfin på :)! Såg att det finns andra jättefina ljusrosa klänningar där också, så kika runt lite där!
Ja de va på karstorp vi ska vara, och det ingår tårta också :) Jaså va ni de! Det är verkligen jättefint där, och jösses vad trevliga dom är där! Hur kommer det sej att ni inte bestämde er att vara där om jag får va nyfiken att fråga? :)
Vi har bjudit in 50 stycken, så vi får se hur många vi blir i slutändan, men kanske 40 stycken :) Vi ska skicka ut inbjundningskorten nu om några veckor så det blir spännande!
Vi har sagt att barn jättegärna får vara med i kyrkan, men sen när vi är på karstorp får dom stanna hemma, ev att en 11 årig tjej kommer vara med på middagen också, för hennes föräldrar kommer åka en bra bit för att vara med på bröllopet och hennes mamma har inga släktingar i sverige som kan passa henne och hennes pappas släktingar är ju redan på bröllopet :)
Tror du det blir konstigt att göra så? Tänker så inte dom andra barnens föräldrar blir sura för att dom inte får vara med?
Jättefin klänning!!! Tyvärr är det lite fel färg för mig då jag ska ha mer åt det rosa hållet. Men letar vidare:) Har hittat en jag ska beställa hem där det är full returrätt. Skulle vara så skönt att ha fixat klänningen:)
Anledningen till att vi inte valde Karstorp var nog att jag blev kär i Knistad. Sen ska alla våra gäster sova över och hon på Karstorp kaunde inte garantera att rummen var renoverade tills dess. Jättefina rum men de som var orenoverade ville hon ens inte visa. Så då kände vi att vi inte ville chansa!
Åh spännande! haha jag skickade ut min ganska tidigt, tror jag gjorde det i december redan:) Har du köpt färdiga eller ska du pyssla själv?
Tycker inte alls det är konstigt att ni inte vill ha barn på festen. Tror faktiskt föräldrarna tycker det är skönt att de kan slappna av på festen också. Sen att det är ett barn med som ingen passa, borde ju inte vara något konstigt med det! Det tror jag inte dina gäster kommer reagera på!
Hur gör ni med dryck? Ingår dryck till maten bara?