• Velig

Kupad förlovningsring ihop med kantig vigselring??

Måste bara fråga om det är någon som har en kupad förlovningsring ihop med en kantig vigselring och vill visa hur det ser ut ihop??

Jag funderar själv på att ha en lite bredare kupad förlovningsring och sen en lite smalare kantig vigselringer med några stenar... Vad tror ni, blir det helt fel med 2 olika sorter??

• Svar på tråden Kupad förlovningsring ihop med kantig vigselring??
  • bettansss

Du menar med raka kanter på vigselringen? Min förlovningsring är en enstensring som är kupad och vigselringen (som jag inte får ha på mig än) är en halvallians med raka kanter. Jag tycker inte att det ser konstigt ut, mina passar ihop väldigt bra. :)  Sen är det ju samma höjd på dem, tänker mig att det kanske inte är så snyggt med olika höjd men det vet jag ju egentligen ingenting om. Här kommer bild i alla fall från när jag provade dem ihop. Precis som du skriver att du tänker dig är vigselringen lite smalare än förlovningsringen. 

• Ello

Jag har en "rundad" förlovningsring och min vigselring är kantig... antar att det är det du menade Glad
    Så här ser det ut iaf:

• Stjärnöga VS Fänöda

Så här ser mina ut, jag har lite samma fundering. Men mina passar verkligen inte ihop vilket är lite tråkigt, för jag hade gärna velat behålla förlovningsringen på... :)

• Velig

Dem ser fina ut allihop. Det blir nog en rund och en med raka kanter här med :)

Svar på tråden Kupad förlovningsring ihop med kantig vigselring??