Fått hem våra kort:)när skicka?
Fick hem våra inbjudningskort idag.Är supernöjda,lika fina som på hemsidan vi beställt dem ifrån.Vi gifter oss i Augusti,när ska man skicka ut dem?borde räcka med i mars? Har satt O.S.A 30 juni
Fick hem våra inbjudningskort idag.Är supernöjda,lika fina som på hemsidan vi beställt dem ifrån.Vi gifter oss i Augusti,när ska man skicka ut dem?borde räcka med i mars? Har satt O.S.A 30 juni
Vi gifter oss också i augusti och jag skickade våra i fredags:) Tänker att det är bra att vara ute i god tid eftersom folk börjar planera semestrar och sådant. Men beror ju förstås på när i augusti. Vi gifter oss den 2:a och då är det många som fortfarande är lediga, och kanske bortresta. Vi satte dock OSA den 31 mars, lite tidigt kanske:)
Vi gifter oss också 2 augusti och vi skickade också våra kort i fredags :) O.s.a. är satt till 8 juni :)
Vi gifter oss 16 aug..vi har berättat för alla gäster att det blir då,så det är de medvetna om:)men bättre för tidigt än för sent:)
jag gifte mig också i augusti och vi skickade ut får a inbjudningskort så fort de var klara. Men det var nog inte klara förrän månadsskiftet feb/mars. Men jag tycker absolut man ska skicka ut dem så fort som möjligt. Vad är anlendingen att vänta?
Nog lika bra att skicka dem direkt! På mitt jobb har vi sistadag för att ansöka om sommarsemester 1 mars, säkert fler som måste vara ute i god tid med sommarplaneringen!
Vi har sagt till alla vilket datum det händer,men blir att skicka ut dem om ca 2 veckor.:)
Varför inte skicka i nästa vecka så att de kommer fram på alla hjärtans dag? :P
Vi gifte oss i augusti, osa 30 maj och skickade ut korten i slutet på februari.