• Skruttis

förlovning och vigselring

Hej! är det någon som har två likadana ringar ? i diamanter som vigsel och förlovningsring? tänkte några har två släta ringar, själv funderar jag på två i diamantringar ,men tänkte kolla om någon här ute har det och vill visa på bild hur det ser ut? Tack! :)

• Svar på tråden förlovning och vigselring
  • Skruttis

Tack men skulle vilja se om någon har två exakta likadana ringar två st ihop :)

• FrökenW

Jag ska inte ha exakt likadana men väldigt liknande, en tunn alliansring som vigselring och en solitär med 'allians'fattning som förlovningsring - dvs två likadana, lika breda band med diamanter men den ena har en större sten också. Några sådana bilder finns här, även om det inte är riktigt vad du söker så kanske det kan ge lite känsla. www.77diamonds.com/blog/index.php/wedding-bells-ringing-then-here-is-our-advice-for-matching-wedding-rings-to-our-collection/

• Adamm

Vi har valt att ha 2 likadana ringar! 

Kommer bli toppen tror vi! :) 

• Skruttis
    Adamm skrev 2014-02-09 17:28:36 följande:
    Vi har valt att ha 2 likadana ringar! 

Kommer bli toppen tror vi! :) 

Jätte fina ringar!
  • Innuendo

Jag har två likadana ringar, öpte dem samtidigt och vile att de skulle matcha. De är i vit- och roséguld, Flemming Uziels Lovely. Det är en liten diamant i vigselringen för att det skulle bli en liten skillnad mellan dem.

Men jag har köpt en tredje ring på pantbanken och har den mellan förlvnings- och vigselringen, den är en kombinerad Alla hjärtans dag-, födelsedagspresent (fyller i mitten av mars) och "tröstpresent" för att jag ska genomgå en operation i morgon. Eller rättare sagt i dag, kl 8 på morgonen! Har fått lugnande och en sömntablett men är ämdå för spänd för att sova...

Nå ja, jag laddar upp en bild på bara förlovnings- och vigselringen och en bild med "extraringen" mellan dem.Glad

Förlovnings- och vigselring. Hoppas "mönstret" syns, diamanten syns ju tyvärr inte (den är på 0,01 carat så det är kanske inte så konstigt).

Vigselringen längst in, "present- och tröstringen" i mitten och förlovnngsringen längst ut.
    Även helgon har ett förflutet & även syndare har en framtid.
  • Innuendo

Oj då, du frågade efter diamantringar ser jag nu alldeles för sent... Skäms Oh well, jag visade mina likadana ringar i alla fall.

Även helgon har ett förflutet & även syndare har en framtid.
Svar på tråden förlovning och vigselring