Hyra kock på möhippa
Hej alla BT:are !
Är det någon som vet var man kan " hyra " en kock till en möhippa ?
DVS vi vill laga mat tillsammans med en kock. Detta skall vara i Sthlms området.
Tack
Hej alla BT:are !
Är det någon som vet var man kan " hyra " en kock till en möhippa ?
DVS vi vill laga mat tillsammans med en kock. Detta skall vara i Sthlms området.
Tack
Hör med restaurant Gässlingen. Jag tror att man kan komma dit och vara i deras kök. Har inte varit med själv, men rykten går ju...
Hej!
De enda jag hittade på gula sidorna är
www.aptitstockholm.se/
men enligt mig var de dyra....
/Oliven
Hittade en till
www.addfood.se/
De skriver att en kock kan komma hem till ex. möhippan. Men jag vet inte om man lagar i grupp eller "bara" får maten serverad.
Jag tror det finns en somnheter Jonas kök där man kan få laga mat med honom... har dock inte pratat med honom. så jag vet inga priser etc.
Tack för tipsen !
Verkar som sagt bli en dyr historia, så det blir till att hitta på något annat.
För att hyra en kock bör du gå genom ett cateringföretag eller hyra in en kock på privat basis. Min blivande har gjort en del sådana uppdrag privat o ska troligen göra ett snart genom sitt jobb. Känner du ingen som arbetar som kock? Eller så kan jag skicka den infon jag har om du skriver en mailadress.
Hur har ddet gått med planeringen? Nyfiken...
Vi va en möhippa på transibiriska soppköket, hette det verkligen så..nånting ditåt ilallafall. Där får bruden laga soppa med en kock i hans lilla kök. Lokalen är liten!! och mysig. Kanske för..10-15 persoenr max. Vi hade jättekul. Köket låg med öppning mot borsdelen så vi hade koll på dom i köket och drack vin och pratade. Kan verkligen rekomendera det stället, i Stockholm.
Kolla med Sveriges Kockar. www.sverigeskockar.se prisvärda och duktiga. Kan använda RUT också.