• hjärtat03

vad ska ni göra i morgon

I morgon är det alla hjärtans dag, för en del en av årets värsta p.g.a dem inte har någon att dela denna dagen med, för andra är det av årets höjdpunkter, nu undrar jag , vad ska ni göra på alla hjärtansdag?, själv vet jag ej

• Svar på tråden vad ska ni göra i morgon
  • Js Fästmö

Inget speciellt. Har köpt ett kort till sambon. Vi ska börja på det tillsammans..hahaha. Känns bra och fint inför bröllopet i juni.

• Fru Lindau

Jag är hembjuden till min bästa kompis med familj på middag. Min blivande man är officer och tjänstgör just nu i Afghanistan så vi får fira tillsammans lite senare.

• Ami

Jag och sambon har bjudit över min mormor på middag då hon varit lite deppig det senaste, så vi hoppas att hon ska må lite bättre av en extra hjärtlig dag :) Har ställt fina tulpaner på bordet och ska laga lövbiff med färskpasta till middag och sedan blir det hembakad morotskaka till dessert. Hoppas alla får en fin dag! (Bröllopsmässa i gbg på lördag så vi får romantisk egentid då istället ;)

• Azra M

Vi ska ut och äta på Sinclair i Gbg :) vi ska testa att äta zebra för första gången hehe får hoppas det blir mums .. På lördag blir det bröllopsmässan med tjejerna :D grymt kul

• Helan

Det blir bio och resturangbesök med hela familjen. Ett tack för all hjälp vi fick av sönerna (14,17 år ) när vi gifet oss i lördags. Och trevligt med lite umgänge med familjen.

• camwic

Middag hemma uppklädda, levande ljus och en natt i sängen :)

• Kalejdoskop

Mysig hemmakväll idag med hemgjorda burgare och sötpotatis-pommes och chokladfondue :) och nåt glas vin och tända ljus förstås! Imorgon bröllopsmässan och maskeradfest med tema punk på kvällen :P

• Salt

Ledig idag, så jag ska storstäda och vänta på matleveransen och sedan fixa en härlig festmiddag  till oss ikväll Hjärta Gubben jobbar så hårt så nu ska han få bli ompysslad och ta det lugnt Solig
    Det blir blandannat renkorv och älgkorv, marinerade kycklingben med en grym sallad och sist en chokladtårta och jordgubbsvin.

• FruW

Vad mysigt (och gott!) det låter med alla era planer! Här är det lite sjukstuga för mig så min man får tyvärr sköta inköp och tyngre grejer i köket, men hoppas kunna äta en romantisk och nyttig middag ikväll.

Det har varit två omtumlande veckor för oss med många nyheter och tvära kast fram och tillbaka på sistone, så vi kommer nog tillbringa dagen med att prata och planera framtiden. Ibland behöver man stanna upp och reflektera över livet här och nu, och bonustid tillsammans är guld värd även om den ena råkar vara hängig.

Jag har inte druckit alkohol på evigheter så eventuellt ett litet litet glas av något gott, och kanske pannacotta på ahlgrens bilar till dessert Tungan ute (det har maken drömt om). Och så har han köpt ett kort till mig, men inte jag!

• jessi85

Ska äta middag med en kompis och försöker boka bord nånstans (svårt idag...). Sen blir det väl drinkar nånstans. Sambon jobbar kväll så det blir ingen romantik, men party med väninna är inte fel det heller ;)

• Krystal

Då mitt stora hjärta är i Stockholm och jag på västkusten så väntar vi med alla hjärtansdag aktiviteter tills vi ses igen. Istället ska jag hämta min två små hjärtan, mina syskonbarn (12 år resp. 7 månader) och ha dom hos mig i helgen

• Plättis

Jag tycker det är ganska jobbigt med pressen att man MÅSTE göra något på alla hjärtans, så jag och min sambo ska inte göra något speciellt alls. Vi firar våra gemensamma högtidsdagar istället, dagen vi blev tillsammans och förlovningsdagen.
    Så ikväll ska vi göra som alla andra fredagar: bara rå om varandra och äta middag ihop. Kanske gå på bio, annars ser vi en film hemma.  

• JW2014

Idag är vi båda lediga från jobb :) vi började med att ligga kvar i sängen och mysa. Sen var vi tvungna att gå upp och ge alla djuren mat. När djuren var matade så tog vi en lååååång frukost med meloner, frallor, goda pålägg osv:) Sedan arbetade vi lite på gården . Nu ska vi snart äta rådjursfile och dricka lite rödvin och mysa:)

Svar på tråden vad ska ni göra i morgon