• hjohanna

Tårta Helsingborg eller Höganäs

Hej,

Jag skulle behöva tips på ställe i Helsingborg eller Höganäs som gör goda bröllopstårtor till vårt bröllop i Mölle i augusti.
    Har hört att Sofiero är bäst men dyra. Hade kanske tänkt 40 kr per bit om det går. Läste om en “hobbybagare” i Höganäs som skulle vara duktig, men kan inte hitta namn och har googlat en del. Jag har redan en ställning, så egentligen behöver det bara vara 3 tårtor inte en galet “bröllopig” med våningar o.s.v.
    Tack för hjälpen! 
  • Svar på tråden Tårta Helsingborg eller Höganäs
  • a ring on my finger

Det ska ligga en i Glumslöv som heter Vanillia eller liknande. Har hört så mycket possitivt om henne men har ingen aning om priser.

• hjohanna
    a ring on my finger skrev 2014-02-14 13:40:59 följande:
    Det ska ligga en i Glumslöv som heter Vanillia eller liknande. Har hört så mycket possitivt om henne men har ingen aning om priser.
    Kollade upp hennes hemsidan. Ska slå henne in signal,  såg ut som riktigt bra ut! Tusen tack! Är det någon mer som har tips så tar jag gärna emot det också :)
  • hjohanna
    a ring on my finger skrev 2014-02-14 13:40:59 följande:
    Pratade precis med henne men hon hade tyvärr slutat med detta. Någon annan som känner till varit i Helsingborgstrakten man får tag på goda tårtor?
  • hjohanna

Tack för förslaget, det  såg bra ut men är för långt bort för oss och fel håll där ingen vi känner passerar för att hämta upp innan bröllopet.

Någon annan som har förslag? Tack!   

• Glytten

Ica maxi! De kan fixa det mesta, eller kunde i alla fall till våra vänners bröllop i somras. Då fick de även låna ställning! Värt att kolla upp!!

Svar på tråden Tårta Helsingborg eller Höganäs