Kan man dansa till denna låt?
Måste ha eran hjälp, jag och min blivande man har fastnat helt för låten How long will I love you med Ellie Golding. Kan man dansa vals till den? Eller måste man dansa" tryckare"? Vad tycker ni? Snälla idebomba lite;)
Måste ha eran hjälp, jag och min blivande man har fastnat helt för låten How long will I love you med Ellie Golding. Kan man dansa vals till den? Eller måste man dansa" tryckare"? Vad tycker ni? Snälla idebomba lite;)
Det går tyvärr inte att dansa vals till den då det är 4/4-takt på den. En vals är alltid 3/4-takt.
Vi har också valt en låt med 4/4-takt och därmed blir det "tryckare"
Okej, tack för svar:) Då får det bli tryckare, det blir väl bra det med. Ingen av oss kan egentligen dansa så tryckare är nog det bästa iaf. Får man fråga vilken låt ni valt?
Vi har valt Stranger in the night med Frank Sinatra och jag funderar lite på vad vi ska dansa till den. Men jag tycker det är viktigare med en låt som känns bra än att det måste vara vals.
Åh den är jättefin! Ja precis så känner jag med, mina svärföräldrar insisterar dock på att man måste dansa vals. Men det är vårt bröllop så vi bestämmer;)