• Helena1990

Tärnklänningar!! Bildtråd!!!!

Hej blivande brudar. Det finns en massa olika trådar om kläder vilket är jätte skoj!! I denna tråd kan ni visa upp era tärnklänningar inför den stora dagen. Dela gärna med er av vilka ni valt som brudtärnor samt hur många tärnor ni ska ha.

• Svar på tråden Tärnklänningar!! Bildtråd!!!!
  • Sezzie

Detta är bilden på klänningen jag beställt till mina två tärnor. Vi ska ha ett sommarbröllop med ljusrosa tema. Mina två tärnor är två utav mina vänner som jag umgås mest med :)

Rolig tråd!

• Helena1990

Åh vilken vacker klänning, vi ska ha vår bröllop & har också ljus rosa & vitt som tema. Skoj att se hur de ser ut när du får hem dom.

• Ami

Vi beställde denna typ av klänning via Ioffer, 750kr/st. Jag har tre tärnor

Vi beställde två rosa och en grön och resultatet är fantastiskt, passar tjejerna perfekt, vi är så glada!

• Jempa

Hej! Jag ska ha tre brudtärnor, mina tre bästa vänner. Det var aldrig fråga om att bara ha en av dom, det går liksom inte att välja:D din ska ha tre olika färger på klänningarna. Försöker ladda upp en bild:)

• Helena1990
    Ami skrev 2014-02-22 21:29:00 följande:
    Vi beställde denna typ av klänning via Ioffer, 750kr/st. Jag har tre tärnor

Vi beställde två rosa och en grön och resultatet är fantastiskt, passar tjejerna perfekt, vi är så glada!

Underbara klänningar, jag älskar blommorna på ena axeln!!!! Skönt när man blir nöjd med resultatet. Vad är Loffer?

• Helena1990

Jag står inför de stora valet : Vilka ska jag ha som brudtärnor & hur många!!!!!

Hur många kommer/hade din blivande man vid sin sida?

• Beccanli

Jag har valt min bästa kompis som tärna och sambon har valt sin bästa vän till bestman..så 1 var och det räcker tycker jag:)

Svar på tråden Tärnklänningar!! Bildtråd!!!!