meandmylove skrev 2014-03-02 08:52:04 följande:
Lyssna på klassiska Bruno mars - marry you, colbie calliat - i do, kanske Barry white - the first, the last, my everything. Hopas du ser något utan radbrytning. Är det sånt tempo du tänker eller ännu mer typ klubbmusik?
Något åt de två första hade jag nog tänkt... eventuellt ännu lite "klubbigare". Har inte hört den andra mer än en snutt på youtube nu men den kanske vore något! "marry you" har jag sett att många använder men jag tycker texten känns helt fel så de skulle nog störa mig.
Ploppcorn skrev 2014-03-02 10:27:37 följande:
Vi ska gå in till en aukustisk version av Happy Together - the Turtles. Min syrra ska spela gitarr och sjunga. Det är en jättebra låt tycker jag och den börjar lite mystiskt som passar att börja gå till sen när refrängen kommer blir det lite go, det tror jag kommer blir asbra! :)
Annars kanske ni borde satsa på en låt som börjar bombastiskt så att gästerna blir uppmärksamma på att något händer. Har dockinga bra idéer på nån sån låt just nu..
Låter fint! :)
Eftersom vi som sagt har en bit och gå (kommer in på andra sidan lokalen och de kommer vara 7-8 hundra gäster) så kommer de bli väldigt konstigt och onaturligt om vi liksom får skrida eller promenera lite långsamt in.
Precis så skulle jag villja ha de! Och lite sådär "shiho här kommer vi! Nu skall vi fira!" typ =P
Kommer du på något bra så får du jättegärna säga till!