vad ska jag ha på huvudet ?
Hej!
Jag ska gifta mig i Juli och har köpt klänning och skor vilka jag bifogar bild på.
Dock har jag svårt att hitta något som matchar att bära på huvudet tex slöja eller något annat.
Vad skulle ni rekomendera?
Jag ska gifta mig i Juli och har köpt klänning och skor vilka jag bifogar bild på.
Dock har jag svårt att hitta något som matchar att bära på huvudet tex slöja eller något annat.
Vad skulle ni rekomendera?
ohh, faktiskt den finaste jag sett hitills.
Inte för lång och prålig som många slöjor jag tittat på.
tack för hjälpen.
Oki här är en nättare (ha "nät"j modell
3.bp.blogspot.com/-yo3NnBIhiJk/Ti1KBsj4DaI/AAAAAAAABgI/hg6PorYly7s/s640/bird-cage-feathers.jpg
Jag tycker det finns mkt som kan passa. Beror ju lite på dig som person, övriga accessoarer tex smycken och även bukett, stil på bröllopet, frisyr osv. Länkar lite som kan vara fint, just det i länken eller liknande. Förutom birdcage, flor, som redan är länkat ovan. www.etsy.com/se-en/listing/166533639/brides-hair-flower-ivory-silk-bridal&ga_view_type=gallery&ga_search_query=hair+flower+bride&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/174577286/14k-gold-tiara-for-brides-and-princesses&ga_view_type=gallery&ga_search_query=hair+band+bride&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/152539393/bridal-accessories-hair-wedding-flower&ga_view_type=gallery&ga_search_query=hair+wedding&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/170493814/bridal-lace-hair-comb-wedding-hair&ga_view_type=gallery&ga_search_query=hair+Comb+wedding&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/181023769/champagne-ivory-bridal-hair-comb-wedding&ga_view_type=gallery&ga_search_query=hair+Comb+wedding&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/56027682/informal-bridal-veil-short-circle-cut&ga_view_type=gallery&ga_search_query=bridal+veil+short&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/104349923/tulle-birdcage-veil-bridal-veil-blusher&ga_view_type=gallery&ga_search_query=bridal+veil+short&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/151335101/wedding-veil-short-veil-veil-for-wedding&ga_view_type=gallery&ga_search_query=bridal+veil+short&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/111812707/rhinestone-tulle-bridal-headband-wedding&ga_view_type=gallery&ga_search_query=wedding+bandeau&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/127146349/beaded-rhinestone-halo-headband-prom&ga_search_query=wedding+headband&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_search_type=handmade www.etsy.com/se-en/listing/164262682/bridal-pearl-headband-wedding-headband&ga_search_query=wedding+headband&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_search_type=handmade www.etsy.com/se-en/listing/118851484/wedding-flowers-ivory-sweet-pea&ga_search_query=wedding+flower+wreath&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/155571252/ivory-bridal-head-piece-hair-wreath-with&ga_search_query=bridal+flower+wreath&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all www.etsy.com/se-en/listing/165557433/wedding-flowers-white-sweet-pea-flower&ga_search_query=bridal+flower+wreath&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all
Vad fin du kommer bli Ts :) Du kan ju även ha riktiga blommor i håret samt pärlor el dylikt. Vad ska du ha för form av frisyr?
Jag tycker personligen att den första klänningen är finast, den ser mest brudlik ut älskar att den är längre baktill.
Tycker att denna skulle passa bra på huvudet :)
www.lightinthebox.com/sv/underbara-tyll-brollop-brud-vit-fjader-rhinestone-huvudstycke_p341188.html
Den första klänningen, den i TS, helt klart! Tycker nog även dom skorna, i TS, var finare faktiskt.
Bara för att få dig att fundera lite i andra banor då... ;)
Måste du ha något på huvudet?
:)
Jag tycker nog att den 1:a klänningen är finast till att börja med. Men både skor, strumpor och klänning är rätt talande i sig själv.
Att lägga på något ovanpå huvudet kan (om det inte är riktigt rätt) göra att det snarare ser ut som om du "leker" brud.
Typ lite "möhippe-varning"...
Om du absolut vill ha något på huvudet så skulle jag nog satsat på en nätt birdcage, lite liknande första tipset du fick :)