• säker

Säljes: Spets-och tylldröm!

15 juni 2013 gick jag upp för altaret i denna spets-och tylldröm, Pronovias Pergola.
    Nu är den till salu och jag hoppas att den får förgylla en annan bruds stora dag. 

Brudklänningen är strl 36/38 och har inbyggd korsett samt bh. I ryggen finns en nätt dragkedja. Livet är draperat i tyll och kjolen är i spets. Underkjol behövs inte då det redan finns en "inbyggd". Till klänningen hade jag en tillhörande spetsbolero vilken kan knäppas fast i små osynliga knappar inuti klänningen. Jag hade också en tyllslöja.  

Jag önskar sälja klänningen, inkl. slöja och bolero,  för 10 000 kr men priset är diskutabelt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-18 11:06
    Klänningen är fortfarande till salu och priset är diskutabelt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-20 18:35
    Klänningen finns fortfarande kvar och letar efter en ny ägare som ska stå brud. Jag är sällan inloggad så kontakta mig på paula.malinda.saker@gmail.com

Vänliga hälsningar, Paula Säker

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-20 18:35
    Klänningen finns fortfarande kvar och letar efter en ny ägare som ska stå brud. Jag är sällan inloggad så kontakta mig på paula.malinda.saker@gmail.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-04 17:09
    - Klänningen är till salu och finns att prova på Ekerö, kan också fraktas till Örebro för provning.
    - Jag önskar sälja klänningen, inkl. slöja och bolero, för 7500 kr men priset är diskutabelt.
    - Jag nås via min mail: paula.malinda.saker@gmail.com

• Svar på tråden Spets-och tylldröm!
Svar på tråden Spets-och tylldröm!