Köpes: Brudklänning till lång brud, 180 cm , 65kg
Har du en fin brudklänning och mina mått? Skicka gärna en bild!
Har du en fin brudklänning och mina mått? Skicka gärna en bild!
Hej! Jag har en OANVÄND (prislappen kvar) väldigt vacker brudklänning i offwhite med champangnefärgade rosor vid arm och ländrygg. Halvsläp och tygklädda knappar i hela ryggen samt avtagbar ärm. Märket är Ronald Joyce London, nypriset var 12000kr och jag kan tänka mig att sälja den för 3000kr. Vill du ha bilder , maila mig istället. camilla.linner@hotmail.com
Hälsningar Camilla
Hej! Jag har en OANVÄND (prislappen kvar) väldigt vacker brudklänning i offwhite med champangnefärgade rosor vid arm och ländrygg. Halvsläp och tygklädda knappar i hela ryggen samt avtagbar ärm. Märket är Ronald Joyce London, nypriset var 12000kr och jag kan tänka mig att sälja den för 3000kr. Vill du ha bilder , maila mig istället. camilla.linner@hotmail.com
Hälsningar Camilla
Hej! Var bor du?
Hej, jag har en fin oanvänd, prislapp kvar. Fick en till av min mamma och därför oanvänd. Offwhite med pärlbroderier på bysten. Stl 38-40. Pris 1200kr Jag vet inte hur man gör när man skickar bilder. Jag skulle sy upp den för den var aldelens för lång för mig....165 cm är jag. // Madelene
Hejsan! Säljer min brudklänning som är använd 1 gång. Den har färgen ivory & har ett kort släp. Jag är själv 175 & väger 68 kg. Hade tänkt mig runt 2500 kr Mvh Carro
Hej!
Det beror på din kroppsform och mått. Jag är 176 cm och hade klack. Är päronformad med liten överkropp (det är ju den som bestämmer storleken) och vägde 73 kg på bröllopet. Storlek 38. Klänningen finns på blocket
mobil.blocket.se/vi/53172191.htm
/ Linda
Hej Camilla
Jag är 1,80 men inte lika smal men har en klänning i stl L 42/44
svensk design Alisija eklöw
ej kemtvättad
1000 kr
Använd en gång
Kan maila bilder om du inte redan hittat din klänning. Jag hade svårt att hitta en lång brudklänning till slut hitta jag denna vackra
Mvh Marie
Hej!
Om du inte hittat din drømklænning ænnu så kan kolla in denna lænken på blocket! Passar till 180 cm.
http://www.blocket.se/goteborg/Vacker_brudklanning_52540121.htm?ca=15&w=1
Lycka till!
Hej!
Om du inte hittat din drømklænning ænnu så kan kolla in denna lænken på blocket! Passar till 180 cm.
www.blocket.se/goteborg/Vacker_brudklanning_52540121.htm&w=1
Lycka till!
Jag har en fantastiskt vacker klänning i lite sjöjungfrumodell, storlek 38/40och mått
Byst: 86 cm
Midja:68 cm
Höft: 96 cm
Den var dessvärre alldeles för stor på mig så den är helt oanvänd och har prislappen kvar. Skicka gärna ett mail om du vill ha bild, jag lyckas inte få in någon här.
/Marie-Helena
Jag är 178 cm lång och min var perfekt i längd till mig, vägde som duvid bröllopet. Klänningen finns i Örebro men vi har vägarna förbi Karlstad och delar av Östergötland ibland.
Infogar en bild som förhoppningsvis gör klänningen lite rättvisa... Det är annars en Sincerity modell 3671 om du vill googla på fler bilder!
Jag är 178 cm lång och min var perfekt i längd till mig, vägde som duvid bröllopet. Klänningen finns i Örebro men vi har vägarna förbi Karlstad och delar av Östergötland ibland.
Infogar en bild som förhoppningsvis gör klänningen lite rättvisa... Det är annars en Sincerity modell 3671 om du vill googla på fler bilder!
Klänning köpt. Annonsen kan tas bort. Tack för alla erbjudanden!
Ah, så typiskt! Jag hade gärna sett att min klänning hade fått en ny chans... :) Lycka till med bröllopet!
Tack! :)
Ah, så typiskt! Jag hade gärna sett att min klänning hade fått en ny chans... :) Lycka till med bröllopet!
Jag har köpt en ny klänning. Tack ändå :)
Hej !
vill ni få fina bröllops bilder men ändå komma billigt undan, kan lova er
att jag kommer ge full kärlek till er fina dag...
tycker att det är onödigt att betala mycket pengar för bröllopsbilder eller vad man nu vill ha som ett minne på kort. Själv när jag skulle gifta mig letade jag efter fotograf men herre gud va dyrt det va och då kom jag och min man på att ta vårt foto till
högre nivå och bevisa att man kan ta fina foto även om fotografen är billig..
Vi har precis startat med öppnad sida och facebook sida tveka inte det minsta att
kontakta <3 .. Lovar er ni kommer bara älska bilderna !!
Här har ni Hemsidan !!
www.emy-photography.com/