Hjälp! Var hittar jag den här fantastiska klänningen?
Kan någon hjälpa mig. Vet ni vilket märke den här klänningen är eller var man kan hitta en liknande?
Vore extremt tacksam för alla hjälpande svar!
Bild: dittbrollop.se
Kan någon hjälpa mig. Vet ni vilket märke den här klänningen är eller var man kan hitta en liknande?
Vore extremt tacksam för alla hjälpande svar!
Bild: dittbrollop.se
Ingen som vet någon bra hemsida annars som kan sy upp liknande?! Eller beställt från utlandet?
Har du provat att maila bloggägaren och fråga om dom vill vidarebefordra frågan till tjejen som har den?
Ja, det har jag gjort och väntar på svar från fotografen som det skulle vidarbefodras till.
Tack för svaret!
Ingen annan som har tips på var den kan vara ifrån?
jag hittade en klänning och tog kontakt med dino bridal. De syr upp efter dina önkemål. Finns mängder av klänningar där som kanske redan har detta utförande. Svårt att se hur den ser ut fram ifrån på denna bild
Tack Carola! Blev du nöjd med ditt resultat? Kan de även göra typ broderier/pärlor mm?
Tack Carola! Blev du nöjd med ditt resultat? Kan de även göra typ broderier/pärlor mm?
Någon av dessa kanske?
www.dinobridals.com/discount-store-2012-aline-attractive-white-applique-court-train-wedding-dress-alwd001-p-409.html
www.dinobridals.com/discount-store-2012-aline-satin-sweetheart-applique-court-train-wedding-dress-alwd232-p-1084.html
www.dinobridals.com/discount-store-2012-aline-sweetheart-strapless-applique-refined-wedding-dress-alwd107-p-662.html
www.dinobridals.com/discount-store-2012-attractive-applique-court-train-strapless-wedding-dress-alwd115-p-736.html
www.dinobridals.com/discount-store-2012-gentle-aline-strapless-applique-court-train-wedding-dress-alwd229-p-1063.html
Men åh tusen tack!!! Ska kolla igenom länkarna och ser fram emot ditt svar när din klänning anlänt!
Men åh tusen tack!!! Ska kolla igenom länkarna och ser fram emot ditt svar när din klänning anlänt!
Vad tycker du om likheten på denna klänningen? Har tittat på de andra bilderna på den klänningen du visar och tycker att de ser lika ut, du kan säkert be om mindre utsmyckning. du kanske inte vill beställa via ebay men ett tips om du vill:
www.ebay.com/itm/2014-New-Sweetheart-Ball-Gown-White-Ivory-Beads-Deb-ball-Gowns-Wedding-Dresses-/291103158112&hash=item43c719af60
Jag kontaktade en sömmerska på en ateljé i Stockholm som hette Matildas fest (www.matildasfest.com/). Där fick jag designa mig klänning precis som jag ville ha den och hela kalaset gick på 4700 och underkjol ingick. De låter klänningarna sys upp i Kina så jag antar att det är därför det blir relativt billigt.
Jag kan verkligen rekommendera Matildas Fest. Jag blev supernöjd med klänningen och deras bemötande och deras hjälp. Så det är ett tips om du inte hittar klänningen någon annanstans.
Skickar med en bild på min klänning också :)
/Carro