Köpt från dindromklanning?
Någon som har köpt från din dromklanning?
Erfarenheter? Gärna bilder :)
Är nyfiken och funderar själv på att åka dit och prova vid tillfälle
Någon som har köpt från din dromklanning?
Erfarenheter? Gärna bilder :)
Är nyfiken och funderar själv på att åka dit och prova vid tillfälle
Jag har köpt en klänning där. Fin klänning, men hela konakten kändes väldigt oseriös tyvärr. Det var svårt att få kontakt via telefon och mejl. Jag valde och betalade en klänning. Fick efter ganska många försök till kontakt reda på att klänningen inte fanns i lager och hon bad mej att välja en annan. Allt var bara väldigt rörigt. Det som säljs är ju kinaklänningar så man kan egentligen beställa från någon annanstans och få det billigare. (det satt en lapp i min klänning med massa kinatecken på)
Jo, jag är ju medveten om att hon köper in de därifrån. Det jag tyckte verkade käckt var att man kunde åka dit och prova klänningar och känna på material och så irl :)
Eftersom det inte ligger så långt från mig så var min tanke att det måste vara bättre att kunna åka dit & prova än att chansa genom att beställa från internet. Vet inte om jag skulle våga beställa genom internet endast, alldeles för feg för det. Men har man fått prova innan så vet man kanske lite mer vad man får.
Tråkigt att din inte fanns i lager :/
Tråkigt att din inte fanns i lager :/
Jag har köpt därifrån!
Jag fick snabbt svar på mina mejl och upplevde inte kontakten som oseriös - så erfarenheterna verkar variera.
Jag mejlade och frågade angående klänningen jag var intresserad av och fick veta att den fanns i lager i min strl, så jag åkte dit och provade.
Det är ju ingen butik utan en mycket enkel liten lokal var hon har sina brudklänningar och plats för att prova.
Jag var mycket nöjd med min klänning och blev överraskad över att den såg så exklusiv ut. Extremt nöjd över att ha kommit över min drömklänning för 3000 kr. Även jag valde en korsettrygg så strl är flexibel ;)
Det är ingen flashig butik i huvudstaden, vilket såklart ger betydligt mer fördelaktiga priser. En dyrare klänning behöver inte vara finare än vad vissa kallar en "kinaklänning" då hyra för butikslokalen i centrum samt anställda och allt annat kostar.
Jag hade siktat in mig på min klänning redan innan jag var där och provade men såg många som jag hade kunnat testa. Mycket vackra.