Kuvert till A5
Som rubriken lyder, är det någon som vet nån e-butik där man kan köpa kuvert som passar till A5?
Och är det kuvertformen C5 som passar? Jag tycker de måtten ser så mycket större ut än A5-måtten.
Som rubriken lyder, är det någon som vet nån e-butik där man kan köpa kuvert som passar till A5?
Och är det kuvertformen C5 som passar? Jag tycker de måtten ser så mycket större ut än A5-måtten.
Ja kuverten som heter C5 är dom som man har till A5-kuvert :)
Jag har ingen bra nätbutik på lager dock men det kanske någon annan vet mer :)
Panduro hobby har många olika färger på c5 kuvert och andra storlekar.
www.pandurohobby.se/search
Panduro hobby har många olika färger på c5 kuvert och andra storlekar.
www.pandurohobby.se/search
Ja kuverten som heter C5 är dom som man har till A5-kuvert :)
Jag har ingen bra nätbutik på lager dock men det kanske någon annan vet mer :)
www.kontorsgiganten.se/kuvert+c5+sj%C3%A4lvh%C3%A4ftande%2c+vit%2c+remsa%2c+500kt-177727
www.papperskungen.se/postemballageochkuvertkuvertvita-c-234_235_1696.html
www.papperskungen.se/kuvertfargadefargadekuvertc5162x229mm-c-234_235_4038_4127.html
Här har du tre andra länkar där de har kuvert.
www.kontorsgiganten.se/kuvert+c5+sj%C3%A4lvh%C3%A4ftande%2c+vit%2c+remsa%2c+500kt-177727
www.papperskungen.se/postemballageochkuvertkuvertvita-c-234_235_1696.html
www.papperskungen.se/kuvertfargadefargadekuvertc5162x229mm-c-234_235_4038_4127.html
Här har du tre andra länkar där de har kuvert.
Ja men det är nig tyvärr att välja på fina, dyra eller billiga och fula. Vi slog till på billiga, fula kuvert. Ingen gör ju annat än river upp dem och slänger dom ändå.
Gör egna kuvert annars?
Köp en rulle billig tapet på Rusta och skär till i lämpliga remsor och vik ihop till kuvert.
Limma ihop - klart :)
PYhobby har jag beställt från. Billigt var det åxå!
PYhobby har jag beställt från. Billigt var det åxå!
Är förresten mitt inlägg om papper.nu borttaget?