• Almqvist

Köpes: Tyllklänning stl 38

Jag letar efter en bröllopsklänning med tyllkjol. Ca storlek 38. Max 2000.

• Svar på tråden Tyllklänning stl 38
  • ElmaCo

Hejsan.
    Jag har en klänning till salu i tyll.
    Men dock vill jag minst ha 3000kr för den. Intresserad?

Hälsningar Elma    

• Almqvist

Hittat sömmerska som syr en för 3000 om jag vill, så tänkte kolla om jag kan hitta billigare. Tack ändå!

• Marione

Jag har en klänning i strö 38, en Sincerity, jag vill ha 1500 kr för den.

Lite mittemellan A-linje och mermaid med en tyllkjol och spets över livet som går ner en del på tyllen.

Kan lägga upp bilder om du är intresserad.

Bor i Södermanland, men kan ta den till Sthlm/Södertälje då jag pendlar.

• Almqvist

Du får gärna lägga upp bild/maila! Bor i Blekinge men min pappa är en del i Sthlm.

• Marione

Jag tar bilder imorgon o lägger upp.

Modellen är en Sincerity 3310 i färgen ivory. Om du bildgooglar så får du fram bilder på den om du är nyfiken. Min dator spökar för mig o måste lägga upp från den stationära.

• Ellan

Hej!
    Jag säljer denna klänning i strl 36/38
    1800 kr, kan skickas :)
    Mvh Ellinor 
  • Nygift05

Hej. om du ej redan har köpt brudklänning så har jag en toppenfin till salu med tillhörande underbar skir lång Schal,. som just nu ligger ute på Tradera för utg.pris 499 kr (inga bud än ). går ut på fredag em. Titta på bilderna där så ser du modell o färg. den är klassisk, vacker och stilren utan massa lull-lull i blankt organza-tyg o stadig tyll-underkjol som ger den fin form och fall!!! . mitt alias där är Nygift05.  kan sälja den för 1000kr till dej.prutat o lklart. bor i östra Sörmland   Maila mig gärna... mvh Nygift05

Svar på tråden Tyllklänning stl 38