Tycker inte om mig själv...
vet inte vad jag vill med detta.. kanske bara prata av mig antar jag.
har senaste tiden blivit hemsk tycker jag. om det är för att jag förändrats eller för att jag bara upptäckt mina egenskaper vet jag inte. men jobbigt är det!
jag tycker jag är egoistisk, bryr mig inte om andra - alltså vad jag än gör, är det för att jag själv ska få något utav det. har alltid en egoistisk baktanke med allt tycker jag. jag är lättirriterad och allt är andras fel.. eller andras, allt är min fästmans fel. fast det egentligen inte är det! jag vill bara ha någon att skylla på! och alla mina känslor och elakhet får ju min älskade fästman ta. allt är hans fel, allt han gör är fel, jag gör alltid rätt, han förstör för oss/mig, etc. jag SÄGER det kanske inte, men jag visar det och antyder det.
jag är en jävla besserwisser om tammetusan allt. jag vet bäst. och jag kan inte erkänna att jag har fel utan att bli sur..
jag HATAR mig själv. eller mina egenskaper... och vet inte varför jag är såhär! är det för att jag är arbetslös? (sen september)
försöker "rannsaka" mig själv ibland.. och jag misstänker att jag projicerar på min fästman. jag är så arg och besviken på mig själv och på hur allt blev med utbildning/jobb och framtiden, men jag kan ju inte spöa mig själv liksom. och därför har jag blivit en elak bitch. en del av mig säger att jag faktiskt varit såhär hela mitt liv - och det kan mycket väl stämma. men i så fall inte SÅHÄR hemsk.
dessutom är sexlivet halvdött.. vi har väl sex kanske 1gång/månad. dock är det inte jag som har dålig sexlust (på riktigt) utan min fästman tycker sex är jobbigt. jag har förut varit på ändå och försökt få honom att ha sex med mig. men nu orkar jag inte. jag är bitter. och jag har i o m att vi har så lite sex också tappat sexlusten.
jag tycker allt är skitjobbigt, och blir bara ledsen när jag tänker på vad jag gör mot min framtida make.