Vilken ring?
Hej!
Jag ber om ursäkt för att jag är anonym, men jag har flera vänner och släktingar som är medlemmar här, och det ska liksom vara lite "hemligt" att jag och sambon äntligen, efter flera års förlovning, ska ta steget och gifta oss!
Naturligtvis har jag jättesvårt att välja ring, det finns ju så otroligt många vackra ringar "på marknaden". Blivande maken börjar bli galen på att jag ständigt frågar"men den där då", och han säger bara "ja den är fin, ta den" om alla!
Och jag kan förstås inte fråga någon kompis pga det ska vara hemligt. Det enda jag är 100% säker på är att den ska vara i vitt guld då förlovningsringen är det.
Så nu tänkte jag höra med era kära medmedlemmar (konstigt ord) vad ni tycker. Jag har alltså tänkt att välja någon av de ringar jag ska visa men vilken?! Tänkte att ni nog kan vara till hjälp!
Jag kunde förstås ha designat en egen ring, men hinner nog inte få den innan bröllopet som är tänkt att vara relativt snart (kan förstås inte skriva exakt datum för att inte "förvarna" folk)
Okej, bilder blir för stort så jag hoppas det är okej att jag länkar! Jag har strl 17, om det spelar någon roll för vilken ring som skulle vara bäst.
Tack i förhand för er hjälp!
1: www.albrektsguld.se/article/diamantring_i_18k_guld_0434837
2: www.albrektsguld.se/article/diamantring_i_18k_guld_0434746
3: www.albrektsguld.se/article/diamantring_i_18k_guld_0434795
4: www.guldfynd.se/article/diamantring_i_18k_guld_0337782
5: www.guldfynd.se/article/diamantring_i_18k_guld_0344317
Vad tycker ni????????