Ångrar vårt bröllop
Hej,
Väljer att vara anonym för att inte såra någon.
Jag ångrar vårt bröllop: Jag önskar att vi gjort det annorlunda! Jag önskar att jag gått efter min vision och dröm om mitt utseende istället för att "snåla". Jag önskar att vi hållit fast och inte bjudit vissa som ändå blev bjudna, och vissa som helt sonika bjöd in sig själva!
Men den största ångerbiten är just mitt val av styling för dagen! Och även valet att inte anlita vår drömfotograf.
Varför blev det nu så? Jo, ekonomin-vad annars?! Jag kan inte påverka det, det är så simpelt att ekonomin och mina normer satt stopp för drömmen!
Jag personligen tycker inte EN dag är värd hur mycket pengar som helst (vi hade inget budgetbröllop utan hamnade i runda slängar på 130 000:- utan resa)
Har ingen tanke med vart jag vill komma med denna tråd men vill nog mest skriva av mig och hinta till er blivande att ta ett steg tillbaka i planeringen och andas och samla visionen och känn efter. Det är den dagen ni kommer att minnas!
Framförallt, se till att unna er att se ut precis som ni vill, med dem medel ni har!
Jag kände mig fin på min dag men låååångt ifrån outstanding som jag velat, och det är urtrist i dagsläget att sitta och vilja ha dagen ogjord för att få göra om den igen. Tokigt, men så tänker jag :)
Det bästa av allt, för mig, är att vi kommer göra om det om några år, men jag önskar att vi lyckats på första gången, men livet blir inte alltid som man tänkt sig ;)
Lycka Till alla blivande <3
Tappa inte bort er själva under planeringens gång!