Galen?
Har precis varit hos min guldsmed med alla mina ideèr om hur min morgongåva och vigselring ska se ut. Och jag VET att jag kommer bli supernöjd... Men enda sen jag fick min förlovningsring som min blivande man val helt själv så har jag lite hatat den. Aldrig riktigt lärt mig att älska den så att säga. Funderat och funderat om man ska göra om den, var som sagt och guldsmeden och ha sa nästan på en gång att min förlovningsring kommer inte vara snygg till vigselringen och morgongåvan att de är bättre dom smälter ner den och gör om de (behåller vitgulden och jag får tillbaka diamanten) men nu när den är inlämnad och handpenningen på 11 tusen är lagd för mina tre helt nya ringar börjar jag ångrar mig !!!??? min blivande man vet inte om att jag lämna in den för nedsmältning.
Men frågan är inte om jag gör rätt ändå? Ska bara gifta mig en gång och de är med min blivande och jag ska ju behöva titta på den varje dag i resten av mitt liv. Och om jag aldrig fattat tycke för den (haft den i snart ett år) kommer ja någonsin göra det?
Är de någon annan som vart i samma sits? Hur kände ni? Jag tror att mina tre nya ringar kommer bli helt perfekta och väldigt unika men nu när jag sitter med ett tomt finger blir jag nervös gör jag rätt? förlåt om texten är snurrig :S