• Tuvalie88

Säljes: Prinsessmodell storlek 36-38

Säljer min brudklänning då jag ändrade mig om modell. Storlek 36-38, flexibelt då det är snörning i ryggen. Spetsapplikationer, pärlor och paljetter. Skenor och bågar i livet vilket gör att den sitter snyggt. 

Ungefärliga mått: Längd från axel till mitt fram 155 cm ungefär. Överkant på livet till mitt fram 143 cm. Livet är 27 cm från mitt fram. 70 runt om i midjan. 76 över byst mätt utan snörningen, alltså ett mått som kan bli mycket större men inte mindre.

På bilderna har jag en underkjol med båge, kan även säljas utan den. Inköpt på brudbutik i Uppsala. 

Pris: 1500, billigare vid snabb affär eller utan underkjolen. Finns i Uppsala.

• Svar på tråden Prinsessmodell storlek 36-38
  • Vanja85

Hej. den var väldigt fin! Jag förstår inte riktigt det där med längden, hur lång är du?

• Tuvalie88

Lite otydligt kanske jag är 166 lång och har skor med en klackhöjd på kanske 8 cm på bilden.

• minche91

Hej ! 
    vill ni få fina bröllops bilder men ändå komma billigt undan, kan lova er
    att jag kommer ge full kärlek till er fina dag...

tycker att det är onödigt att betala mycket pengar för bröllopsbilder eller vad man nu vill ha som ett minne på kort. Själv när jag skulle gifta mig letade jag efter fotograf men herre gud va dyrt det va och då kom jag och min man på att ta vårt foto till
    högre nivå och bevisa att man kan ta fina foto även om fotografen är billig..

Vi har precis startat med öppnad sida och facebook sida tveka inte det minsta att
    kontakta <3 .. Lovar er ni kommer bara älska bilderna !!

Här har ni Hemsidan !! 
    www.emy-photography.com/

Svar på tråden Prinsessmodell storlek 36-38