• Martinalin

Säljes: Retro tyll och spetsklänning säljes!

Jag säljer nu min vackra retro brudklänning som jag använde 12 April!

Den är beställd från Etsy och otroligt välsydd och bekväm att ha på sig en hel dag! 
    Färgen är vit, materialen är tyll (grövre innanför underkjolen och fyra lager mjuk tyll ovanpå) och spets. Den har en kortare ärm, även den i spets. Klänningen går ner till golvet. I ryggen finns knappar och en dragkedja. Bh är inbyggd.

Jag är en strl M vanligtvis. Klänningen är ca 82,83cm i midjan, öppningen på ärmen är ca 30cm och från nyckelbenet till golvet är den ca 142cm. 

Du får med två band, båda mintgröna i olika bredd och längd ( 4cm x 140cm; 2,5cm x 228cm ) samt en klädpåse att frakta klänningen i. 

Klänningen kan kemtvättas på begäran, men då lägger jag det på priset. Den kan även behöva ångstrykas innan användning. 

Vid ett snabbt köp kan jag tänka mig att gå ner lite i pris.
    Finns att hämta i Norrköping, ev Stockholm vid snabb kontakt!
    Tveka inte att höra av dig för fler frågor eller foton!

800 kr
  • Svar på tråden Retro tyll och spetsklänning säljes!
  • Martinalin

Första bilden är framifrån och andra är en närbild av mönstret på spetsen i ryggen.
  • elleng

Hej!

Finns din klänning kvar?

Jag är intresserad isåfall. Bor i Linköping och skulle kunna komma och hämta den i Norrköping (om inte du har vägarna förbi Linköping).

Hör av dig om den fortf finns till försäljning! Du får gärna maila fler foton!

/Ellen

• Martinalin

Hej Ellen!
    Som det ser ut nu kommer jag att sälja min klänning i början av nästa vecka...
    Om det inte blir av kontaktar jag dig!

MVH Martina

• rebo

Hej!
    Jag förstår att din känning är såld? Jag måste säga att jag älskar klänningen! Jag hoppas att du ändå läser detta. Jag undrar vilket företag på Etsy som du köpt klänningen ifrån? Skulle gärna köpa samma. Jag har letat och letat på Etsy, men hittar den inte.

Vore jättetacksam för hjälpen!

Hälsningar,
    Rebo

• elleng

Hej igen!

Jag undrar bara om klänningen är såld? Finns den kvar är jag fortf intresserad av att kolla på den! 

Hälsn Ellen

• Dinah Edberg

Hejsan Hur mycket kostade din klänning? Den är verkligen JÄTTE fin!
    Om den ej är såld så är jag Mycket intresserad!
    Mvh Dinah

Svar på tråden Retro tyll och spetsklänning säljes!