Dubbelpost? Seriöst.. osv... Eller del II på Seriös..osv..
så! fick ta sonen till hjälp! Hur ser detta ut?
Startade visst en eller två nya trådar när jag skulle posta bilder i den befintliga tråden... Frågan var typ: Ser jag ut som Shrek? Får ju enorm bak! Finns det nåt att göra eller bör klänningen skrotas? Shit va allt blev mer krångligt nu...
Är klänningen "struken"? Kan påverka utseendet av den. Är det tyll i kjolen? Man borde kunna plocka bort ett lager i så fall. Bakifrån är det helt okej tycker jag, men från sidan ser det ganska "puffigt" ut baktill.
Men mitt första tips är att ånga/styka klänningens yttersta lager och se vad som händer.
Jag ska lämna in den för att ångas, den är precis uppackad här. Kanske ta bort ett lager ja, bra ide!
Shrek??? Nä, klänningen behöver bara strykas lite. Kolla skillnaden på min:
Från WHAT? till WOW! (den ska sys in lite i överdelen)
ÅH! Tack! Nu fick jag lite livslusten tillbaka! Det var en jäkla skillnad!
Superfin klänning och den sitter kanon!
Oj, nej.. men.. va? Klänningen är verkligen jättefin och den ser ju ut att sitta väldigt bra på dig! :)
Har du någon underkjol? Eller tycker du redan nu att det är för mkt vidd i kjolen? Jag vet att du frågade om du såg bred ut över rumpa/höft, men absolut inte. För det ser ju ut att vara en klänning som är tänkt att användas ihop med en underkjol för att få lite vidd och en A-linje form. Alltså att försöka få ut vidden lite nertill.
Och som sagt, att stryka den kan göra underverk! :)
Underkjol ja... här är den utan, ska jag köpa en? Heter underkjolen A linjeformad? Tack för pepp! =)
Underkjol ja... här är den utan, ska jag köpa en? Heter underkjolen A linjeformad? Tack för pepp! =)
Tack snälla för svar!