• CamillaT1989

Säljes: Knoppalakan och lila organzaband till stolsrosetter

36 st använda knoppalakan i fint skick säljes för 10kr/st.
    9 st nya i förpackning säljes för 15kr/st.

36 st lila organzaband till ex stolsrosetter eller dukar säljes för 5kr/st.

Finns i Falköping.

• Svar på tråden Knoppalakan och lila organzaband till stolsrosetter
  • johanham

Finns dom kvar? Är intresserad av Knoppa! Vad kostar det att frakta till Eskilstuna?

• CamillaT1989

Ja dom finns kvar, vet inte vad frakten går på, men ska försöka ta reda på det på något sätt!

• johanham

Toppen!! För om frakten inte blir allt för dyr så vill jag ha alla 45!

• CamillaT1989

Tyvärr går det inte att få en exakt fraktkostnad förrän man lämnar in paketet med alla lakan, men frakten skulle gå på någonstans mellan 180-250 skulle jag tippa på, då vikten är runt 25kg, så i vilket fall som helst så tjänar man på det än att köpa i butik.

Är ngn intresserad så tar jag självklart det billigaste fraktsättet, vilket jag tror blir via bussgods:)

• johanham

Jag är fortfarande intresserad! Jag vill gärna prata mer med min sambo bara (han är iväg och handlar). Kan du hålla dom till mig i några timmar? Dom är i fint skick va?

Mvh Malin

• johanham

Måste tyvärr avböja. Det kommer nästan kosta lika mycket som nya så vi köper nya istället. Tack ändå!

• CamillaT1989

Sänker till 10kr/st för dom nya!

450kr för alla 45 lakan, ska dom fraktas blir det en totalsumma på ca 650-700kr!

• Tweety

Jag kan vara intresserad av banden, var har du köpt dom? Jag behöver komplettera med fler i så fall! Kan du skicka dom till Växjö?

Svar på tråden Knoppalakan och lila organzaband till stolsrosetter