• Bianca

HJÄLP EN BLIVANDE BRUD!

Hej alla ni där ute! 

Jag vill ha klänningen på bilden, eller liknande. Alltså långärmad i spets och inte så vid. Är det någon som har något tips om var jag kan få tag i en sådan utan att beställa en kinaklänning? Utbudet av långärmade klänningar är minst sagt litet på alla ställen jag har kollat. 

Om vi ändå skulle diskutera kina... var skulle det vara säkrast att beställa ifrån och hur lång tid tar det? 

• Svar på tråden HJÄLP EN BLIVANDE BRUD!
  • Himla
    Marie Malmö skrev 2014-05-24 23:39:43 följande:

Kanske inte riktigt som du vill ha det, men jag kom att tänka på denna när jag såg din bild:
    www.bonprix.se/produkt/klaenning-svart-963034/

Cajo skrev 2014-05-25 07:50:12 följande:

Liknar den på bilden, men tyvärr inte hellång ärm?

www.dindromklanning.se/brollopsklanningar/brudklanningar-for-bestallning/underbar-brudklanning-i-spets-med-armar-402

De var ju jättefina båda två! En brud här inne beställde en klänning från Misdress på Etsy. Det är den klänning jag sett härinne som mest liknat bilden man beställt ifrån.

• Trattkantarellen

Jag kommer beställa min klänning från dindromklanning.se hon har en leverantör i kina som hon har jobbat med i typ 10 år, och hon har full returrätt. 

Man kan anpassa sin klänning precis som man vill ha den, du kan visa henne den bilden du la upp först så kan du få en klänning som ser nästan likadan ut.

Om du bor i närheten av Göteborg så han hon sin lokal i Ale strax utanför så man kan komma dit och prova och se hur klänningarna är sydda och hur kvalitéen på tyget är, samt att hon hjälper dig med alla mått.

Jättetrevlig tjej, fick förtroende för henne direkt, brinner för det hon gör och är väldigt mån om att allt ska bli rätt

• Bianca
    Marie Malmö skrev 2014-05-24 23:39:43 följande:

Kanske inte riktigt som du vill ha det, men jag kom att tänka på denna när jag såg din bild:
    www.bonprix.se/produkt/klaenning-svart-963034/

Den var faktiskt fin och riktigt prisvärd! Dock är jag väldigt insnöad på det här med långärmat :/  Tack för tipset! 
  • Bianca
    Himla skrev 2014-05-25 10:08:07 följande:
    Cajo skrev 2014-05-25 07:50:12 följande:

Liknar den på bilden, men tyvärr inte hellång ärm?

www.dindromklanning.se/brollopsklanningar/brudklanningar-for-bestallning/underbar-brudklanning-i-spets-med-armar-402

De var ju jättefina båda två! En brud här inne beställde en klänning från Misdress på Etsy. Det är den klänning jag sett härinne som mest liknat bilden man beställt ifrån.

Ska kolla in! Tack!! 
  • Bianca
    Trattkantarellen skrev 2014-05-25 10:52:26 följande:

Jag kommer beställa min klänning från dindromklanning.se hon har en leverantör i kina som hon har jobbat med i typ 10 år, och hon har full returrätt. 

Man kan anpassa sin klänning precis som man vill ha den, du kan visa henne den bilden du la upp först så kan du få en klänning som ser nästan likadan ut.

Om du bor i närheten av Göteborg så han hon sin lokal i Ale strax utanför så man kan komma dit och prova och se hur klänningarna är sydda och hur kvalitéen på tyget är, samt att hon hjälper dig med alla mått.

Jättetrevlig tjej, fick förtroende för henne direkt, brinner för det hon gör och är väldigt mån om att allt ska bli rätt

Jag mailade med henne om en annan klänning, då hon skrev att det blir svårt att få till den så att jag blir nöjd. Har dock inte frågat om denna. Får se om jag skickar en bild på denna och frågar igen. Lycka till med allt! :) 
  • Anettem

Om du köper en ärmlös så finns det ju sådana där spetsöverdrag att köpa. :)

• Himla
    Anettem skrev 2014-05-25 18:27:36 följande:

Om du köper en ärmlös så finns det ju sådana där spetsöverdrag att köpa. :)

Ja det är jättesnyggt ju. Som en kort spetstopp med ärm utanpå klänningen. Väldigt inne just nu.
Svar på tråden HJÄLP EN BLIVANDE BRUD!