• Chicita

Guider

Eftersom vi inte får meddelanden när det skrivs i grupperna så tänkte jag använda detta som en "larmknapp"

När något hänt som kan vara bra att veta så kan vi puffa denna tråd.
    Ni som är guider kan då gå in och läsa i det privata forumet.

Det behöver inte alltid vara problem som det skrivs om, men tills dom får ordning på notifikationerna så kan det vara bra med lite "puff" tänkte jag ;) 

• Svar på tråden Guider
  • Chicita

På nya-bröllopstorgetsidan kan varken jag eller daniiel skriva i trådar som inte vi själva skapat (för tillfället).
    Har anmält till supporten.

Har även anmält att jag hade fått en tillsägelse som låg här i inkorgen på gamla bröllopstorget där jag var anmäld för reklam/spam när jag hade svarat typ "tråden är 10 år gammal, personen du söker är inte längre aktiv" och undrat vad i H-vete dom håller på med.
    Även om det nu hade varit korrekt med en tillsägelse så bör jag ju även se den på nya-sidan... 

• Nyfiken gul , nu fru

har också det problemet.. irriterande...

och här på gamla sajten finns inte mina senaste favoriter sparat heller.. gamla trådar från maj .. alla jag svarat på senaste dagarna är inte synliga.. morr...

• Chicita

Precis, jätteirriterande. 
    Undrar varför bara vissa verkar ha det problemet och inte alla... 

• Nyfiken gul , nu fru

jag tror att många inte upptäcker problemet för att väldigt många sitter med surfplattor och mobiler och då funkar det ju. 

• Chicita

Så skulle det kunna vara... bara vi dinousarier som använder dator ;) 

Svar på tråden Guider