Han friar inte :o
Undrar om jag borde börja oroa mej nu - 1 år och 4 dagar kvar - och karln har inte ens friat, officiellt sett. Alltså, vi har sagt till varann att "18'e Juni 2015 gifter vi oss" - men i nuläget är vi inte ens förlovade!
Känns lite fel att börja aktivt planera bröllop innan det steget är taget, men han envisas med att vi måste ha "rätt" ring (som han naturligtvis inte har råd med - jag hävdar att han kan gå till en tuggummi-automat och införskaffa en i plast, för det är fasen inte ringen som är viktig, men han verkar inte hålla med) och "rätt" frieri (som han vill göra storslaget och episkt och till en upplevelse ingen av oss kommer glömma - som om jag skulle glömma det, någonsin, om han så så gjorde det på toaletten eller i snabbköpskassan, liksom...)
På det så har min lillebror tillochmed gett honom en test-ring i rätt storlek, så att han inte behöver bekymra sej om det, så jag tycker liksom att det vore så Enkelt.
Är det jag som är hemskt dum, som tycker att han Borde formellt "fria" när vi redan bestämt oss, eller har jag en poäng - han kanske tvekar eller tvivlar, även om han SÄGER att han Inte gör det?
Lite förvirrad av det här - även om jag kan förstå att han vill göra det hela minnesvärt och speciellt, men..vafan?