• AnnelieK

Pris för bröllopsfest på Ellagården?

Ja som rubriken säger så undrar jag vad ni som haft eran bröllopsfest på Ellagården i Borås fått ge för kuvertpris. Vet att det är lite olika beroende på vad för mat man vill ha osv.

Vill inte maila en förfrågan ännu då vi inte bestämt oss helt hudra på när vi ska gifta oss men är nyfiken ändå då jag haft ögonen på detta fina stället ett bra tag nu :)

• Svar på tråden Pris för bröllopsfest på Ellagården?
  • lantgrodan

Jag vet inte vad det kan tänkas kosta, men var där på en bröllopsfest förra året. Otroligt vacker miljö!!

Stället har ju nyss bytt ägare, så det kan ju bli svårt att jämföra deras nuvarande priser med de som tidigare brudpar fått.

Lycka till med bröllopet :)

• emelieny

Hej!

vi hade vår bröllopsfest på Ellagården för två år sedan. Priset beror ju på vad man vill bjuda på men jag tror vi betalade runt 700-800 kr per person med trerätters och dryck till maten samt avec. Vi var supernöjda. Den förra ägaren var fantastisk. Lokalen är perfekt. Det enda negativa, iom att det är en restaurang, var att man inte kunde stanna hur länge som helst på natten. Jag tror vi fick lämna vid ett eller två.

Svar på tråden Pris för bröllopsfest på Ellagården?