• AnnaRank

Brial Outlet - besvikelse!

Jag har alltid pratat bra om Bridal Outlet. Fick bra service när jag testade klänningar, trevlig kvinna som arbetade där och hela upplevelsen var bara positiv. Då klänningen var väldigt stor över bysten så skulle hon skicka iväg den till sömmerskan. Samtidigt skulle hon korta klänningen litegrann. Hämtade den i söndags, och när jag kom hem och testade den så har de inte gjort någonting åt bysten. Tyget står rakt ut från armhålorna typ, och det ser helt galet ut. Det är minst tre centimeter på varje sida som måste tas in.

Eftersom vi gifter oss utomlands och åker på måndag så har jag inte direkt gott om tid att göra någonting åt saken, och dessutom har Bridal Outlet stängt hela den här veckan. Försökte maila dem, men mailen studsade bara tillbaka.

I ren desperation tog jag med klänningen till en skräddare här i stan och med gråten i halsen frågade jag om han kunde göra någonting. Problemet är ju att det är midsommarafton imorgon och ingen arbetar då. Men den här underbara människan lovade att fixa den idag, och om han inte skulle hinna det, så skulle han komma och göra det imorgon. Jag blev så glad att jag nästan stortjöt i butiken..

Jag kommer inte tipsa någon att handla på Bridal Outlet. Priserna är bra, visst, men det är inte värt stressen och att få en dåligt (eller inte alls) sydd klänning.

• Svar på tråden Brial Outlet - besvikelse!
  • Tingeling89

Stackars dig! Men vad skönt att du träffade en så gullig människa som kan hjälpa. Då ska jag nog undvika dem om jag inte har väldigt gott om tid att bråka på :)

Svar på tråden Brial Outlet - besvikelse!