Köpes: Vill köpa Knoppa lakan
Hej! Jag skulle väldigt gärna vilja köpa 65 knoppa lakan, gifter mig i september, så om någon gifter sig innan dess och vill bli av med sina, jag köper gärna :)
Hej! Jag skulle väldigt gärna vilja köpa 65 knoppa lakan, gifter mig i september, så om någon gifter sig innan dess och vill bli av med sina, jag köper gärna :)
Hej! Vi kommer ha ca 160 st till salu efter 5e Juli!
Å va bra! Vart finns dem och hur mycket vill du ha för dem? :) eventuellt att jag skulle behöva 80st..
Hej! Vi kommer oxå ha cirka 80 lakan till salu efter den 19 juli. Finns för avhämtning i Helsingborg.
Hej! Va bra, vad ska ska du ha før dem karrlid?
1000 för 80 st ungefär (köpta för 19 kr st) :)! De finns i Örebro!
LochJ det låter ju suveränt! skulle jag eventuellt kunna hämta dem helgen efter erat bröllop isåfall?
Har 55 st knoppa lakan i Linköpings trakten
Cirka 500 kr, Lolandia
karrlid, vill du ha 500 før 80st? :) isåfall vill jag absolut ha dem! :D
Våra lakan går att hämta datumet du sa Lolandia. Men hör av dig så får du mobilnr mm!
Nej, förlåt, jag har varit otydlig. I dagsläget har jag bara 40 stycken och de vill jag ha 500 kr för, men jag kommer köpa ytterligare cirka 40 stycken och dessa vill jag oxå ha 500 kr, så 1000 kr för 80 lakan. Ursäkta att jag varit otydlig.
LochJ jag komemr gärna och hämtar dem när det passar er, ex helgen efter :) har släktingar som bor i eskilstuna som kan hämta dem för mig! (bor själv i norrland)