Så ledsen hela tiden...
I somras lämnade jag min sambo för en annan man men jag mår fortfarande väldigt dåligt av separationen och saknar mitt ex jättemycket emellanåt.
Vi hade varit tillsammans i många år, förlovade i drygt två och planerade bröllop nu i vinter men jag lämnade alltså allt för en annan. Jag bor nu ihop med den nya och han är precis hur fin som helst men ibland känns det som att det är något som saknas. Jag saknar att känna varandra så väl att man vet vad den andre tänker och vill utan att man behöver fråga och jag saknar de små interna skämt som uppkommer i ett förhållande vartefter åren gått.
Jag har börjat gå hos en psykoterapeut eftersom jag inte tror att jag kommer att klara av att ta mig ur denna depressionen själv men nu har det gått fyra månader sedan separationen och jag är fortfarande ledsen...
Mitt ex och jag har så klart ingen kontakt längre eftersom han varken vill se mig eller prata med mig och det är ju rätt förståeligt. Men jag saknar honom så mycket och gråter bara jag tänker på honom och jag är livrädd att jag gjort mitt livs största misstag. Om nu så är fallet, hur ska jag ta mig ur detta? Jag vill ju bara kunna vara glad och lycklig en hel dag!