SmådalaröGård
Hej, Jag och min blivande man har bokat Smådalarö Gård för bröllop nästa sommar (2015) Vigsel i Dalarö Kyrka. Är det någon som har någon erfarenhet eller några tankar kring detta? Ganska dyrt så jag hoppas att det är värt det?
Hej, Jag och min blivande man har bokat Smådalarö Gård för bröllop nästa sommar (2015) Vigsel i Dalarö Kyrka. Är det någon som har någon erfarenhet eller några tankar kring detta? Ganska dyrt så jag hoppas att det är värt det?
Dalarö är jättevackert! Jag är här just nu.
Att tänka på är att be gästerna ordna övernattning ganska omgående, för de bra rummen kan ta slut och det är långt tillbaka till stan, och sista bussen går ganska tidigt. Taxi här utifrån blir hiskeligt dyrt och det är en ganska tråkig väg att köra mitt i natten.
Utöver hotellen och vandrarhemmet är det många öbor som hyr ut småstugor och gästrum per natt. Turistföreningen har en lista över alla som hyr ut. Om ni har vänner med båtar kan de lägga till i gästhamnen och övernatta där.
Oavsett om det regnar, eller solen strålar som idag kommer ni att få helt fantastiska bilder, för Dalarö är verkligen idylliskt och gör sig bra i alla väder.