Säljes: Löpare i väv&spets samt glasburkar till salu
Min mamma sydde en stor mängd löpare till vårt bröllop i säckväv och spets. Dem är ca 42 cm breda, längden är olika men runt 11-12 m styck för dem vi hade på middagen (kan klippas och/eller läggas ihop hur man vill utan problem). Vi hade 5 st på middagen varav en är "vågig" i kanterna på spetsen då den låg på honnörsbordet, resten är raka i kanten. 250 kr st.
Utöver dessa 5 långa så har vi 5-6 st kortare som kan läggas ihop eller klippas och ha på andra ställen. 100 kr st för dem.
Har en hel drös glasburkar i olika storlekar som man kan ha både som vaser och som ljusstakar, jag stack ner stearinljus i dem som blev över från blomsterarrangemangen och fyllde med sand. Tänker mig 10 kr st för dessa, har ca. 50 st.
Vår dukning var helt fantastisk och precis som jag ville ha den, jag önskar att jag hade tagit en bättre bild men mobilen var inte prio just där och då. Riktigt Pinterest-material. På bilderna syns löparna på håll i middagsdukningen, som "centerpieces" hade vi sågat runda träplattor och satte fotogenlyktor samt glasburkarna med creme/persikofärgade blommor på. På serveringsborden samt på dansgolvet hade vi brudslöja i burkarna.
Allt finns att hämta i Uppsala!
Ring mig för snabbare hantering.
/ Annika