Mina tärnor bråkar
Jag har panik. Det är cirka en månad kvar till mitt bröllop och nu har mina tärnor börjat bråka om allt och ingenting. Det börjar med möhippan som de såklart planerade tillsammans men nu kastar man istället skit på varandra och skyller på varandra om allting som går lite snett.
De ringer sedan upp mig var och en och berättar i telefon hur arga de är på varandra osv. Så jag ska stå som någon slagpelare i mitten som alla kan skrika av sig sina besvär på.
Jag har börjat må riktigt dåligt över det här eftersom jag är mitt i all stress och slutfix och de då låter sitt internbråk gå ut över mig.
Jag har sagt till dom att jag inte vill ha någon möhippa om detta är vad som blir slutprodukten, tärnor som inte vill veta av varandra. Tror dom inte att det kommer synas på bröllopet att de inte tål varandra?
Jag antar att dom kommer att bli upprörda och tycka att jag är otacksam om jag inte vill ha någon möhippa, men ska det fortsätta såhär så kan jag lika gärna skippa den. Jag orkar inte bli sänkt såhär nära min stora dag.
Är det någon annan som har varit med om något som detta? Har alla hållt sams?