Vem ska ta hand om vår dotter?
Vi har en tjej på tre år som är självskriven gäst på vårt bröllop i september :)
Men nu har jag börjat oroa mig för hur sjutton vi löser detta rent praktiskt, och undrar hur ni andra med barn har gjort - alltså inte ni som lämnat sina barn till någon barnvakt, utan alla ni som haft med barnen hela dagen (för ni finns väl?!).
Jag ska vara hos frisören för kamning/sminkning kl. 9, sedan blir det fotografering före vigseln som sker kl. 15 och därefter fest. Min blivande man kommer ju också att vilja göra sig i ordning i lugn och ro, samma sak med min mamma, svärmor, syskon, svägerskor...vem ska ta hand om dottern och se till så hon får lunch och hjälpa henne med kläderna?!
I kyrkan blir det knappast några problem, hon får sitta med sin mormor eller farmor då, och sen på festen är vi ju många som kan hjälpas åt. Hon kommer antagligen att sova hos mina föräldrar sen, men det blir ju inte heller kul om de tvingas åka hem tidigt för att hon blir för trött (hon är annars en nattuggla, men det blir ju en lång och spännande dag också för henne).
Men det stora problemet är som sagt förmiddagen, HUR löser man detta på bästa sätt? Tips mottages tacksamt :)