Min sambo pratar inte med mig! oO
Jag känner mig helt handfallen, vet verkligen inte vad jag ska göra, och skulle behöva lite hjälp och råd om hur jag ska hantera detta.
Igår när min sambo kom hem var den första saken han sa en fråga om jag tagit ur tvätten ur maskinen, jag svarade nej och han sa att jag lovat detta, vilket jag bad om ursäkt för , då jag inte kom ihåg detta. Efter det frågade jag om han var sur, vilket jag undrade då han kom hem och med en gång började ifrågasätta saker jag inte gjort när jag varit ledig. Till saken hör att han dagen innan sagt att det inte var någon fara att jag inte tagit tvätten då jag varit ledig, eftersom det var mina lediga dagar (jag har jobbat i ett hela sommaren).
Hur som helst eskalerade detta till ett bråk om att han blev sur över att jag antog att han var sur, när jag tyckte jag var helt i min rätt att fråga detta. Han menar att om han säger att han inte är sur skall jag släppa det medan jag idrågasätter hur han kan säga att han inte är det när han beter sig på det sättet. Efter ett tag bad han mig att lämna honom ifred, vilket jag inte gjorde (vilket var dumt av mig, jag vet) och efter en stund till så blev han helt plötsligt bara tyst. Han gick och duschade och gick sedan med en gång och lade sig, kl 19. Jag bönade och bad att han skulle prata med mig men han sa inte ett ord. Jag gick och lade mig i förhoppningen om att han skulle prata med mig idag på morgonen, men icke. Åter tystnad. Han svarade inte ens när jag bad honom svara på ifall han ens kom hem idag på kvällen.
Jag vet inte vad jag ska göra, allt i vårt liv annars är kaos, jag och min sambo har varit varandras fasta punkter där vi kan ha det lugnt, och just nu vet jag inte ens om jag har detta kvar. Känner mig helt slut, men jag måste på något sätt hitta kraft att lösa detta.. Hjälp!