Är det okej att hjälpa till lite som brud?
HELLÅ! Jag har sagt till en av mina kompisar (som frågade om hon fick ha ansvaret) att hon får ha ansvaret till min möhippa! Får man göra så? Hahaha!
Jag funderar även på om utifallatt jag kan bestämma vilka som ska vara med på möhippan? För hon är en såndär "uddavän" som inte ingår i nått självskrivet gäng... jag vill ju ha en överraskning, men jag vill ju att det ska bli med dom jag gillar, ska hon gissa sig till det blir de ju kaos? Kan man då ge henne en lista med folk jag vill ha med och tele nr till dom och sen låta dom planera, eller måste man styra upp det mer som brud pga att folk är så "utspridda och enstaka vänner här och där"?
Jag är mammagris oxå, vill gärna ha med henne på hippan, är det okej eller ska det bara vara vänner? hon kanske får skittråkigt med mina kompisar haha....
Jag är lite rädd att någon blir sur om en helt ramdom kompis ringer och säger att hon ska planera det osvosv... det är väl säkert fler en en som anser sig vara "närmast"? vill inte att någon ska sura ihop och skita i det för att någon annan fick ansvaret...
OCH är då tex gubbens systrar nått som är självskrivet att dom ska vara med? för isåfall blir vi plötsligt jääättemånga?
PUH, tusen frågor!